سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری منطقه ۱۳ در چهار ماهه نخست سال جاری، نسبت به میزان مشابه در سال گذشته میزان پیام های عدم رضایت شهروندان را به میزان ۸۵ درصد کاهش داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، نجاریان قائم مقام منطقه با بیان این مطلب که خوشبختانه در چهار ماهه نخست سال جاری شاهد کاهش ۸۵ درصدی میزان پیام های عدم رضایت شهروندان بودیم اظهار داشت: در تیر ماه سال جاری درخواست های شهروندان در موضوعات آسفالت، سد معبر ، نظافت و لایروبی نسبت به خرداد ماه کاهش یافته است.
وی همچنین با اشاره به اینکه ناحیه ۲ منطقه ۱۳ با سهم ۳۸ درصدی از پیام های منطقه، پر پیام ترین ناحیه شناخته میشود، اظهار داشت : انتظار داریم عزم جدی در خصوص کاهش میزان پیام های این ناحیه به ویژه در حوزه خدمات شهری را شاهد باشیم.
نجاریان ساختار قرار گیری منطقه و موقعیت جغرافیایی آن به واسطه عبور چندین مسیل مهم شهری از محدوده منطقه را یکی از اصلی ترین دلایل رشد پیام های طعمه گذاری نسبت به سایر مناطق شهر تهران دانست و افزود: لازم است واحدهای مرتبط آمادگی لازم در مرداد ماه سال جاری همزمان با افزایش دما در خصوص روند صعودی پیام های شهروندان در این زمینه را داشته باشند.
قائم مقام منطقه ، رعایت استاندارد های شهرسازی ، وجود بزرگراه و پارک جنگلی سرخه حصار و طبیعتاً وسعت محدوده قابل سکونت ناحیه ۴ را یکی از دلایل سهم اندک آن در پیام های شهروندی دانست و ادامه داد: به طور میانگین ناحیه ۴ منطقه ۱۳ سهم ۱۲ درصدی در پیام های منطقه داشته که در این زمینه نیز با توجه به میزان فضای سبز آن، موضوع ترکیدگی لوله در فضای سبز عموماٌ از اهمیت بیشتری برخوردار است.
نجاریان از اهمیت رسیدگی به درخواست های شهروندان گفت و یادآور شد : انتظار میرود میزان کاهش زمان پاسخگویی به درخواست شهروندان در قالب پیام های ۱۳۷ همراه با افزایش کیفیت رسیدگی به آن ، با جدیت در سطح منطقه دنبال شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13،
رشد شاخص های سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۳ در کسب رضایتمندی شهروندان...
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -