مدیریت ارتباطات درون سازمانی لازمه حرکت بسوی روابط ‌عمومی حرفه‌ای است
تاریخ انتشار: 08 آگوست 2016 - یادداشت

مدیریت ارتباطات درون سازمانی لازمه حرکت بسوی روابط ‌عمومی حرفه‌ای است...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سیدغلامرضا کاظمی‌ دینان رییس شورای سیاست‌گذاری چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌ عمومی
مدیریت ارتباطات درون سازمانی، بحش مهمی از ساختار ارتباطی سازمان و لازمه حرکت بسوی روابط ‌عمومی حرفه‌ای است.
سیدغلامرضا کاظمی‌ دینان رییس شورای سیاست‌گذاری چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌ عمومی با بیان این مطلب افزود: غفلت از اعمال مدیریت ارتباطات درون سازمانی، موجب ابتر ماندن بخشی از وظایف متولی اصلی این حوزه یعنی روابط‌ عمومی سازمان خواهد شد.
کاظمی‌ دینان گفت: مدیران روابط‌ عمومی باید به این نکته توجه داشته باشند که تنها دستیابی به راهکارها و ایده‌های سودمند و گره‌گشا برای موفقیت این بخش استراتژیک در سازمان کافی نیست و چنانچه آنها نتوانند نحوه صحیح پیاده‌سازی آن را برای همکاران خود تشریح کنند، تنها به نیمی از وظیفه راهبری خود عمل کرده‌اند و نتوانسته‌اند به درستی در راستای پیشبرد اهداف سازمان گام بردارند.
رییس شورای سیاست‌گذاری چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌ عمومی ادامه داد: با توجه به این موضوع، مدیریت ارتباطات درون سازمانی و ایجاد ارتباط اثربخش مابین مدیران و همکاران، علاوه بر کمک به حرکت رو به رشد روابط‌ عمومی‌ها بسوی حرفه‌ای‌گرایی و تاثیرگذاری بیش از پیش آن در سازمان، دستیابی به اهداف و استراتژی‌های تعیین شده مشکل نخواهد بود.
وی افزود: بدیهی است اثربخشی اقدامات در این حوزه مستلزم درک متقابل و هماهنگی کامل میان مدیریت ارشد و روابط‌ عمومی است.
لازم به ذکر است چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌ عمومی ۱۳ شهریورماه سالجاری با محورهای حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی؛ اصول و مبانی، تکنیک‌های ارتباطات خلاق، مدیریت تحلیل و پایش افکارعمومی، مدیریت هویت برند، تشریفات نوین به همراه پنل تخصصی برنامه‌ریزی شناور در روابط‌ عمومی (چالش تغییرات مدام مدیران روابط عمومی) برگزار می‌شود.

چاپ چاپ