تاریخ انتشار: 31 آگوست 2016 - اخبار

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر کاشان از منطقه یک شهرداری...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

اعضای شورای شهر به همراه شهردار کاشان ، شهردار منطقه یک و مدیرعامل شرکت عمران و احیا بافت فرسوده کاشان از پروژه های عمرانی منطقه یک شهرداری خطه نخستین های جهان به مناسبت هفته دولت بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کاشان، در این بازدید که در قالب جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان نیز صورت می گرفت اعضای شورا با حضور در پروژه های عمرانی منطقه یک به عنوان بافت تاریخی-فرهنگی شهرستان با چگونگی و میزان پیشرفت طرح ها بیش از پیش از پیش آشنا شدند.
بازدید از سالن سرپوشیده ورزشی قدیرزاده، ساختمان جدیدالاحداث منطقه یک، آگاهی از شرایط بدنه سازی بازارچه سردار، روند توسعه و ترمیم سنگفرش بازار مسگرها، پارکینگ و میدانگاه باب الحوائج برخی از بخش های این برنامه را شامل می شد.

آشنایی با چگونگی روند خواناسازی بازار و ورودی پانخل، نگارخانه کمال الملک، اقدامات عمرانی کوی مسجد آقابزرگ، پروژه های مرمت گذرهای تاریخی و توریستی شامل مرمت گذر محور ترک آباد، گذر شیخ(دروازه فین)، گذر جنب مسجد آقابزرگ، اساس سیر پیشرفت محور تاریخی قلعه جلالی و پارک ملت، زیارت طاهر و منصور با نگاه به موضوع تعریض معابر و مرمت فرهنگسرای معراج از دیگر برنامه های فشرده این بازدید به شمار می رفت.

چاپ چاپ