طی حکمی از سوی دکتر قالیباف:

نرگس معدنی پور به عنوان شهردار منطقه ۱۳ تهران منصوب شد

تاریخ انتشار: 19 سپتامبر 2016 - اخبار, اخبار شهرداری ها, انتصاب ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

نرگس معدنی پور، مدیر کل پیشین امور بانوان شهرداری تهران به عنوان اولین زن شهردار منطقه در دوران تصدی دکتر قالیباف انتخاب و هادی ذاکری شهردار پیشین به عنوان قائم مقام معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه با حضور دکتر شریفی قائم مقام ، مهندس تشکری هاشمی معاون توسعه منابع انسانی ، حجت الاسلام صادق زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران ، دکتر زهرا سادات مشیر مشاور شهردار تهران در امور بانوان و جمعی از مدیران شهری عصر روز گذشته ۲۸ شهریور ماه در ساختمان ستادی شهرداری منطقه ۱۳ برگزار شد.
دکتر شریفی، قائم مقام شهردار تهران در این مراسم از تلاش ها و زحمات هادی ذاکری شهردار پیشین منطقه ۱۳ در موضوعات مختلف شهری از جمله فرهنگی اجتماعی ، عمران ، خدمات شهری و حمل و نقل ترافیک تقدیر و تشکر کرد و ضمن معرفی نرگس معدنی پور به عنوان شهردار جدید منطقه ۱۳ برای ایشان در سمت جدید ارزوی موفقیت کرد.
قائم مقام شهردار تهران با اشاره به تدابیر ۱۸ گانه شهرداری تهران ، توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی ، پیشگیری ازآسیب های اجتماعی ، مسجد محوری ، رسیدگی به درخواست و مشکلات مردمی ، ارتباط دو طرفه با مردم به عنوان فلسفه وجودی سازمان ، رسیدگی به وضعیت پرسنل به عنوان سرمایه های اصلی سازمان از جمله رویکرد های مهم شهرداری تهران عنوان کرد و از شهردار جدید منطقه خواست با برنامه ریزی هر چه بهتر ، عملکرد بهتر و مناسب تری در این محور ها داشته باشد.
دکتر شریفی با اشاره به ویژگی ها و مسائل موجود در منطقه تصریح کرد : انتظار می رود ضمن مناسب سازی المان های ورودی تهران در منطقه و توجه به پارک سرخه حصار به عنوان قطب گردشگری با برنامه ریزی دقیق نسبت به تکمیل پروژه پایانه شرق و تعریض خیابان پیروزی، ساماندهی پادگان ها و فضاهای صنعتی و حل مشکلات حریم به ویژه شهرک زیتون ، تکمیل پروژه های نیمه تمام تلاش و اهتمام لازم انجام شود.
وی ابراز امیدواری کرد با حضور شهردار جدید منطقه و تعامل و همکاری مجموعه مدیران و پرسنل شاهد رشد و اعتلای این منطقه و خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین صادق زاده ، رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه ولایت و فرارسیدن بزرگترین عید اسلامی در خصوص واقعه غدیر خم و اهمیت آن صحبت کرد و به تبیین نقش بانوان در واقعه غدیر و وظایف آنان در جامعه امروزی پرداخت.
دکتر مشیر ، مشاور شهردار در امور بانوان ضمن گرامیداشت ایام دهه ولایت و تببین جایگاه ویزه زنان در اسلام ، تقارن انتصاب اولین بانوی شهردار زن در منطقه را با ایام دهه ولایت به فال نیک گرفت و با اشاره به تدبیر ، درایت و کیاست مدیر کل پیشین امور بانوان شهرداری تهران برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد و از شهردار پیشین منطقه نیز تقدیر و تشکر کرد.
وی ابرازامیدواری کرد با حضور اولین شهردار زن منطقه ۱۳ ، این منطقه در تمامی ابعاد رشد در خور توجهی داشته باشد
مشاور شهردار در امور بانوان خاطر نشان کرد : امیدواریم با این انتصاب شایسته، بر اساس دکترین امام خمینی (ره) شاهد موفقیت روز افزون بانوان در عرصه های مختلف باشیم.
اولین شهردار زن منطقه ۱۳ : سرمایه گذاری و بهره برداری از توانمندی های بانوان منجر به توسعه پایدار جامعه اسلامی می شود
در ادامه جلسه نرگس معدنی پور ، اولین شهردار زن منطقه ۱۳ ضمن گرامیداشت فرارسیدن عید غدیرخم سخنان خود را با ذکر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در خصوص زن و خانواده اغاز کرد و گفت : خانواده و زنان و تقویت این دو مهم از اصلی ترین دلایل تاسیس مدبرانه اداره کل امور بانوان در سال ۸۴ بود و توفیق خدمت در این اداره از سال ۸۸ روزی طیب و پاک اینجانب شد.
وی در ادامه حضور در کنار بانوانی توانمند به عنوان همکار در کلیه سطوح اداری و تما م حوزه های اجرایی و امکان خدمت به حوزه مهم و مقدس زنان و نهاد خانواده را دو امر مهم در دوره خدمت هفت ساله خود عنوان کرد و افزود: نگاه ما در این سالها ، تبدیل بانوان « از هدف توسعه » به «عاملان توسعه » بوده است که به حق جز این نیز ، به دور از شان والای ایشان است.
شهردار جدید منطقه ۱۳ تصریح کرد : بی شک اطمینان به بانوان و سرمایه گذاری بر روی ابعاد مختلف توانایی ایشان به منظور بهره برداری از توانمندی های بانوان در رفع مشکلات و خلق فرصت ها ، سرعت ، دقت و ضمانت موفقیت هر برنامه ای را که در جهت توسعه پایدار جامعه اسلامی مان تدوین شده است در پی خواهد داشت.
وی ابراز امیدواری کرد با همراهی مدیران و پرسنل مجموعه نماینده شایسته ای برای جامعه رفیع زنان بوده و خادمی موفق در انجام وظایف محوله باشد و بدین صورت مراتب عملی خود را از اعتماد شهردار محترم به توان اجرایی بانوان به عمل آورد.
وی در پایان ضمن تشکر از اقای ذاکری به جهت به یادگار گذاشتن مجموعه ای منسجم و یکپارچه از همکاران درخواست کرد تا با باور به معنای خدمت جهادی در نهاد اجتماعی شهرداری از دستاورد های مدیریت گذشته حفاظت نموده و در جهت اعتلای کیفیت و کمیت خدمات رسانی به مردم شریف و ولایی منطقه ۱۳ با همراهی و همکاری گام بردارند .
هادی ذاکری ، شهردار پیشین منطقه ۱۳ با بیان اینکه خدا را شاکرم که توفیق خدمت گذاری به مردم متدین منطقه ۱۳ را به بنده عطا کرد شرح مبسوطی از اقدامات و عملکرد صورت گرفته در زمینه رسیدگی به امور مساجد و برگزاری ملاقات های مردمی ، تعامل با شورایاران رسیدگی به ایتام و محرومین نگهداشت شهر ، عملکرد درآمدی و تحقق صد در صدی درآمد منطقه در حوزه نقد و غیر نقد ، تکمیل و آماده سازی ۱۶۷ پروژه عمرانی شامل احداث سراها محله ،حسینیه شهدای کردستان، مجتمع کودکان بهمن ، مزرعه گیاهان دارویی، نورپردازی خیابان پیروزی و…. ، اقدامات صورت گرفته در تعریض خیابان پیروزی و… ارائه کرد.
وی از پروژه احداث رمپ و لوپ و کنار گذر بزرگراه امام علی (ع) به عنوان یکی از مهم ترین طرح های عمرانی این منطقه یاد کرد و گفت : با دسترسی ایجاد شده درمسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) در حد فاصل خیابان های شهید افسری آذر و پیروزی ، شهروندان با استفاده از وسائل نقلیه به راحتی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه وارد خیابان پیروزی شده و دسترسی راحت تری به قسمت های شرقی و غربی این معبر شریانی دارند.
در پایان دکتر شریفی و مشاور شهردار تهران در امور بانوان احکام مسئولیت هادی ذاکری به عنوان قائم مقام معاونت منابع انسانی شهرداری تهران و نرگس معدنی پور به عنوان شهردار جدید منطقه ۱۳ واگذار کردند.

چاپ چاپ