هفته دفاع مقدس، سرمایه ای عظیم برای تعالی سرمایه های انسانی است
تشکری هاشمی :

هفته دفاع مقدس، سرمایه ای عظیم برای تعالی سرمایه های انسانی است...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

هفته دفاع مقدس، سرمایه ای عظیم برای تعالی سرمایه های انسانی است
هفته دفاع مقدس، سرمایه ای عظیم برای تعالی سرمایه های انسانی است
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران روزهای خاطره انگیز دفاع مقدس را فرصتی برای بازخوانی فرهنگ ایثار و جهاد در شهرداری تهران معرفی نمود.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، سید جعفر تشکری هاشمی با تبیین برنامه ها و سیاستهای معاونت توسعه منابع انسانی در حفظ و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در مجموعه مدیریت شهری پایتخت، توجه به این فرهنگ غنی و بهره مندی از ظرفیت های فراوان آن را وظیفه و توفیق الهی دانست.
وی برگزاری برنامه های متنوع و جامع هفته دفاع مقدس در شهرداری مسؤولیتی ملی، ارزشمند و مقدس اعلام نمود و افزود: از جمله ویژگی های مهم دفاع مقدس، روحیه استکبار ستیزی آحاد جامعه بود که زمینه های خودکفایی و استقلال کشور در حوزه های مختلف را فراهم نمود.
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در ادامه با تشریح برنامه های حمایتی از همکاران ایثارگر گفت: از تمامی ظرفیت های شهرداری و نهادها و سازمانهای کشور برای پیگیری امور ایثارگران استفاده کرده و وظیفه خود می دانیم.
وی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای بازخوانی فرهنگ ایثار و جهاد در انجام وظایف و مسؤولیت های مدیران و کارکنان توصیف نمود و گفت: به یقین توجه به این سرمایه ارزشمند و فرهنگ غنی کمال و تعالی سازمان و نهاد شهرداری تهران را در پی دارد.

چاپ چاپ