شهردار کرمان:

ساخت تقاطع‌های غیرهم‌سطح بر اساس برنامه‌ی زمان‌بندی در حال انجام است...

تاریخ انتشار: 29 سپتامبر 2016 - اخبار, اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سرویس خبر: اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان
شهردار کرمان با بیان این‌که ساخت تمام تقاطع‌های غیرهم‌سطح بر اساس برنامه‌ی زمان‌بندی در حال انجام است، گفت: در تقاطع غیرهم‌سطح ابوذر نیز، تمام پایه‌ها، فونداسیون‌ها و شمع‌ها اجرا شده و در حال ساخت شیب‌راه‌ها هستیم.
مهندس علی بابایی با بیان این که کار بازسازی زیرگذر ابوذر به پایان رسیده و پس از خط‌ کشی، مسیر آزاد شده اظهار داشت: در این تقاطع تا زمانی که عرشه‌ها آماده و نصب شوند، مزاحمتی برای مردم نخواهد بود.
وی با اشاره به ارسال قالب‌های عرشه‌ تقاطع ولی‌عصر (عج) و ساخت عرشه‌ این تقاطع خاطرنشان کرد: قالب‌‌های ساخت عرشه سایر پل‌ها نیز بارگیری شده که به‌زودی می‌رسند و عرشه‌ی پل‌های دیگر نیز در کارخانه ساخته می‌شود.
شهردار کرمان از ساخت تقاطع غیرهم‌سطح سربازان گمنام (امیرکبیر) خبر داد و افزود: در پل شهید بادپا، طی یک ماه آینده ساخت پایه‌ها به پایان می‌رسد و مسیر ترافیکی این محدوده نیز آزاد می‌شود.
مهندس بابایی دلیل طولانی شدن ‌ساخت پل شهید بادپا را تعداد و ارتفاع زیاد پایه‌های این پروژه دانست و تصریح کرد: این پل باید از روی پل راه‌آهن عبور کند و پل سه‌سطحی است که بلندترین پایه‌ی آن ۲۲ متر ارتفاع دارد؛ بنابراین، حجم کار در این پروژه بیش‌تر از سایر پروژه‌هاست.
وی با بیان این‌که کار در تمام پروژه‌ها به‌تدریج در حال انجام است درباره‌ پل شهدای خلبان گفت: بخشی از تملک‌ محدوده‌ی پل شهدای خلبان که متعلق به سپاه بود، انجام شد که جا دارد از سردار نوری، فرمانده سپاه ثارالله تشکر کنم.
شهردار کرمان خاطرنشان کرد: همچنین زمین سنگ‌بری هم که در محدوده‌ی این پروژه قرار دارد، توسط شهرداری منطقه دو در حال تملک است.

چاپ چاپ