نیروی انتظامی در خط مقدم جنگ نرم است/ شهرداری و نیروی انتظامی یک روح در دو کالبد هستند
شهردار اصفهان:

نیروی انتظامی در خط مقدم جنگ نرم است/ شهرداری و نیروی انتظامی یک روح در دو کالبد هستند...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم جنگ نرم نیز قرار دارد، گفت: در این زمینه باید همه مردم جامعه، دستگاه‌ های فرهنگی و اجتماعی در کنار نیروی انتظامی به میدان بیایند تا بتوان با جنگ نرم مبارزه کرد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، دکتر مهدی جمالی‌‌نژاد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه به تعبیر حضرت علی (ع) سربازان، به اذن خداوند دژ مردم، زینت زمامداران، مایه عزت دین و امنیت‏اند و کار شهروندان، جز به آنان استوار نمی‌‌‏شود، اظهار داشت: زیربنای توسعه هر جامعه امنیت است و اگر در منطقه‌‌ای امنیت نباشد، سرمایه‌‌گذاری،‌ توسعه و اشتغال پایدار در آن منطقه رونق نخواهد یافت.
وی با اشاره به امنیت خوب حاکم بر شهر اصفهان ابراز داشت: امنیت خوبی را که امروز در شهر و استان اصفهان شاهد هستیم با تلاش و اهتمام جدی همه عزیزان در نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی و همچنین مشارکت خوب مردم شکل گرفته است.
شهردار اصفهان مکتبی، مردمی و ولایی بودن را سه ویژگی ممتاز نیروهای مسلح در حفظ امنیت، اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: امنیت همواره مایه آرامش و آسایش جامعه است و بنابراین در جامعه امروزی امنیت، عدالت و رفاه سه فاکتوری است که مردم به آن نیازمندند و دستیابی به آنها جزء اهداف نظام جمهوری اسلامی است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در حوزه‌‌های مختلف امنیت، اعم از امنیت در رفت و آمد جاده‌‌ای، امنیت شهرها، مرزها و مراکز مختلف فعالیت دارد، اضافه کرد: در کنار همه این اقدامات نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت روانی را نیز بر عهده دارد و در این زمینه باید اقدامات گسترده‌‌ای را در حوزه فرهنگسازی و همچنین جلوگیری از آسیب‌‌های اجتماعی انجام دهد که کار بسی سخت و دشوار است.
جمالی‌‌نژاد با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم جنگ نرم نیز قرار دارد، ابراز داشت: در این زمینه باید همه مردم جامعه، دستگاه‌‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار نیروی انتظامی به میدان بیایند تا بتوان با جنگ نرم مبارزه کرد.
وی در ادامه به تعامل سازنده نیروی انتظامی با شهرداری اصفهان اشاره کرد و افزود: فعالیت‌‌های شهرداری و نیروی انتظامی در سطح شهر اصفهان و به ویژه در بخش حمل و نقل و ترافیک و همچنین کاهش آسیب‌‌های اجتماعی مکمل یکدیگر بوده و تاکنون دستاوردهای خوبی را نیز داشته است.
شهردار اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان تمام فعالیت‌های خود را در راستای افزایش تعلق شهروندان به شهرشان برنامه‌ریزی کرده است، گفت: وقتی شهروندی نسبت به شهر خود احساس تعلق کند و خود را شهروند شهر بداند، در اداره شهر و ایجاد امنیت در آن همه نهادهای مسئول مشکلات کمتری خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها به همراه عزیزان خدوم نیروی انتظامی یک روح در دو کالبد هستند و انتظام‌بخشی به شهر از وظایف این دو نهاد به شمار می‌رود، اضافه کرد: باید با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی مناطق کور و جرم‌خیز از بین برود و بستر رضایت و اعتماد مردم هرچه بیشتر و بهتر فراهم شود.
جمالی‌نژاد تاکید کرد: اگر رضایت درونی مردم از بین برود، بسیاری از فعالیت‌هایی که در راستای ایجاد امنیت و برطرف ساختن مشکلات صورت می‌گیرد، بیهوده است.
وی اضافه کرد: شهرداری اصفهان در همه زمینه‌ها همواره همراه نیروی انتظامی بوده است.

چاپ چاپ