شهردار تبریز:

بیشترین میزان سرمایه گذاری در سه سال گذشته در نقاط کم برخوردار شهر صورت گرفته است...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهریارنیوز: شهردار تبریز گفت: در راستای توسعه متوازن مناطق مختلف تبریز، بیشترین میزان سرمایه گذاری در سه سال گذشته در نقاط کم برخوردار شهر صورت گرفته است.
به گزارش شهریار، دکتر صادق نجفی در مراسم افتتاح پارک پیوند و پارک ائل داغی با اعلام این مطلب گفت: در طول سه سال گذشته بیش از ۵ هزار میلیارد تومان در بخش های مختلف شهر هزینه شده است و بیشترین میزان سرمایه گذاری در قسمت های کم برخوردار و کمتر توسعه یافته تبریز صورت گرفته است.
شهردار تبریز با تاکید بر اینکه تنها با همدلی و هماهنگی می توانیم کارها را جلو ببریم اظهار داشت: بازیابی هویت و عظمت گذشته تبریز همت و همکاری تمامی مردم و مسئولان را می طلبد و اگر می خواهیم به جایگاه اصلی این شهر تاریخی دست پیدا کنیم باید همه دست در دست هم برای آبادانی شهر و خدمتگذاری به شهروندان بکوشیم.
دکتر نجفی با تقدیر از مجموعه سازمان عون بن علی گفت: دو سال پیش ماموریت دادم که محل نخاله گاه شمال تبریز به پارک پیوند تبدیل شود و خوشبختانه الان با همکاری شهرداری های مناطق مختلف تبریز این مجموعه زیبا تقدیم شهروندان خواهد شد.
وی با اشاره به آماده سازی و درختکاری ۲۰۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عون بن علی گفت: به محض فراهم شدن شرایط کاشت نهال کاری و کاشت درختان مثمر در عینالی تداوم خواهد یافت و شمال تبریز به منطقه سرسبز و زیبایی تبدیل خواهد شد.
شهردار تبریز با تاکید بر اینکه بر سر راه فعالیت و خدمتگذاری به مردم همواره موانعی وجود دارد گفت: در موقع خدمت گذاری به شهروندان و فعالیت برای شهر نباید از موانع بترسیم بلکه باید با دیدن نتیجه زحمات از توسعه تبریز لذب ببریم. ما توسعه تبریز را می خواهیم و باتمام توان جلو می رویم.
دکتر نجفی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه پارک پیوند باید زیباتر از پارک ائل گلی تبریز باشد گفت: پیشینیان ما در ۴۰۰ سال پیش مجموعه ائل گلی را ساخته اند آنها نه امکانات و نه توانمندی های فنی امروزین را نداشتند پس چرا امروز نتوانیم پارکی به زیبایی و حتی زیباتر از ائل گلی را در تبریز احداث کنیم.

چاپ چاپ