مهندس خاشی چهل و ششمین شهردار زاهدان شد.
تاریخ انتشار: 18 اکتبر 2016 - اخبار, از سراسر ايران, انتصاب ها

مهندس خاشی چهل و ششمین شهردار زاهدان شد.

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مهندس خاشی شهردار زاهدان شد

در دویست و چهل و چهارمین نشست شورای اسلامی شهر، چهل و ششمین شهردار زاهدان معرفی شد.

به گزارش اداره روابط عمومی وامور بین‌الملل؛ روز گذشته و در دویست و چهل و چهارمین نشست شورای اسلامی شهر مهندس خاشی با کسب ۱۱ رای موافق از ۱۳ رای مأخوذه به عنوان شهردار زاهدان معرفی شد.
رئیس شورای اسلامی شهر در این باره گفت: بعد از استعفای دکتر سیدالحسینی و با توجه به نیمه کاره ماندن پروژه های شهرداری و ضرورت ادامه‌ی هر چه بهتر برنامه‌ها تصمیم گرفته شد در اسرع وقت و با الویت استفاده از نیروهای متخصص بومی در راستای انتخاب شهردار مرکز استان اقدام شود که در این خصوص و پس از بررسی تمامی جهات ممکن و تحلیل رزومه‌ی کاری گزینه‌های متعدد، در نهایت جناب آقای مهندس خاشی که مدتها در مجموعه‌ی شهرداری زاهدان حضوری فعال و مثمر داشت انتخاب گردید که جهت تائید به وزارت کشور معرفی خواهد شد.
مشتاق احمد ریگی همسویی، تعامل و همفکری میان ادارات و دستگاه‌های مختلف را رمز پیشبرد امور ذکر کرد و افزود: امیدواریم با همکاری و تعامل هر چه بیشتر تمامی دستگاه‌ها با مجموعه‌ی شهرداری زاهدان بتوانیم در راستای خدمت به مردم شریف زاهدان گامهای موثرتری را برداریم.

گفتنی است: مهندس محمد خاشی که پیش از این عهده‌دار معاونت خدمات شهر و امور اجتماعی شهرداری زاهدان بوده، دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران(عمران) است و در حال حاضر در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌ی مهندسی عمران گرایش سازه در حال ادامه تحصیل می‌باشد.
وی از سال ۱۳۸۲ تا کنون در شهرداری زاهدان در سمتهای مختلفی از جمله معاون فنی و عمرانی، معاون خدمات شهر و امور اجتماعی ، مدیر پروژه بزرگ مجتمع تجاری اداری سعدی و همچنین به عنوان نماینده‌ی شهرداری در کمیسیون‌های تخصصی مجمع امور صنفی در سازمان صنعت و معدن حضور داشته است.
وی در سطح استان سیستان و بلوچستان نیز دارای مسئولیتهای متعددی همچون: مدیر طرح احداث ۵۰۰ مدرسه در سطح استان، مسئول کارگاه‌های ساخت سازه‌ی بتنی تیر برق شهرستانهای زابل، ایرانشهر، چابهار و سراوان، مدیر پروژه‌های مدرسه سازی، خانه سازی و آب رسانی روستاها در شهرستانهای سرباز، چابهار، سراوان و ایرانشهر بوده است.

وی در سال ۱۳۹۳ لوح تقدیر مشترک را به عنوان کارمند برجسته از معاون عمران و توسعه‌ی وزیر محترم کشور دریافت نمود.
وی پیش از این در سال ۱۳۸۹ نیز لوح تقدیر کارمند برگزیده را در جشنواره‌ی شهید رجایی به خود اختصاص داده بود.

چاپ چاپ