تاریخ انتشار: 18 اکتبر 2016 - اخبار شهرداری ها, اخبار شوراها

مشارکت فعال شهرداری منطقه ۶ در بحث سرشماری سال ۹۵

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مشاور شهردار و مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ با اشاره به افزایش همکاری های شهرداری تهران با مرکز آمار ایران در بحث سرشماری سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵گفت: شهرداری منطقه ۶ نیز در همین راستا و با توجه به آنکه به عنوان ستادمرکزی بخش چهار شهرستان تهران برای اجرای این طرح تعیین شده، حضور و مشارکت فعال داشته است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، محمدحسین پناهی با اشاره به آنکه تمامی امکانات لازم برای سرشماری شهر تهران را فراهم آورده و پشتیبانی های لازم را برای اجرای هرچه بهتر این طرح از مرکز آمار ایران داشته ایم ادامه داد: سرشماری امسال به دو بخش اینترنتی و حضوری تقسیم می شود که سرشماری حضوری از ۲۸ مهرماه آغاز شده و بر همین اساس تمامی سرای محلات و تیم های شهرداری در ستاد مرکزی با گذراندن کلاس های آموزشی و توجیهی آماده خدمت رسانی هستند.
مشاور شهردار منطقه ۶ با اشاره به اطلاع رسانی جامع و فراگیری که در خصوص طرح سرشماری در سطح محلات منطقه صورت گرفته، گفت: پوسترها و بروشورها طرح سرشماری و اهمیت شرکت در بخش اینترنتی آن در تمام سرای محلات و بازارهای منطقه نصب شد تا شهروندان به صورت ویژه در جریان طرح خوداظهاری اینترنتی قرار گیرند.
او با بیان اینکه شهرداری منطقه ۶ در همین راستا تمامی امکانات مورد نیاز از جمله لوازم اداری، خطوط تلفن، اینترنت، خودرو، تغذیه و همچنین کارکنان بخش های اداری را در اختیار مرکز آمار ایران قرار داده است، گفت: الصاق برچسب ویژه کد ملک از جمله موضوعاتی است که راستای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵در دستور کار قرار گرفته و مسئولیت الصاق این کدها نیز بر عهده شهرداری تهران است.
مشاورشهردار و مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ با اشاره به اینکه در این طرح سرشماری منطقه دو و سه شهرداری تهران نیز در بخش چهار شهرستان تهران قرار دارند، گفت: مرحله آموزشی سرشماران سازمان آمارایران در این دو منطقه نیز به پایان رسیده است.
پناهی همچنین از شهروندان خواست همکاری لازم را با مامورین شهرداری داشته و نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص این طرح از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری تهران منعکس نمایند.

چاپ چاپ