تکمیل طرح هوشمندسازی خطوط اتوبوسرانی تا پایان سال

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از تکمیل طرح هوشمندسازی خطوط اتوبوسرانی تا پایان سال خبر داد.
به گزارش شهرنیوز، حسین مومنی با اشاره به وضعیت توسعه ناوگان و خطوط اتوبوسرانی شهری قم، اظهار کرد: در سال های اخیر ضمن اجرای طرح تحول خطوط اتوبوسرانی و کیفیت بخشی به خدمات، بستر خوبی در راستای توسعه ناوگان نیز فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه اتوبوسرانی قم در ۱۰ خط اصلی و ۶ خط فرعی فعالیت می کند، خاطرنشان کرد: پس از اجرای طرح تحول خطوط، امکانی فراهم شد تا تعویض اتوبوس و خط کمتر انجام شده و شهروندان دسترسی سریع تر و بهتری به مسیرهای مورد نظر خود داشته باشند.

مومنی با تاکید بر اینکه به دنبال هوشمندسازی خطوط اتوبوسرانی شهری هستیم، خاطرنشان کرد: در این راستا قراردادی منعقد شده و بسترهای لازم برای تعیین زمانبندی برای تردد ناوگان در خطوط فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیگیری های نهایی برای نصب سرتابلوها برای الکترونیکی سازی خطوط در حال انجام است، گفت: با اجرای این طرح زمانی که مسافر وارد ایستگاه که می‌شود ساعات ورود و خروج اتوبوس به طور کامل مشخص است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه طرح هوشمندسازی خطوط اتوبوسرانی تا پایان سال انجام می‌شود، افزود: با اجرای این طرح امکان مدیریت زمان و اطلاع از وضعیت خطوط، همچنین نظارت و بازرسی دقیق تر فعالیت خطوط خواهد بود.

منبع:اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم

چاپ چاپ