شهداء یک ذخیره پایان ناپذیر برای ایران و اسلام می باشند
مهندس محمدی در حاشیه یادواره شهداءکارمندزرند:

شهداء یک ذخیره پایان ناپذیر برای ایران و اسلام می باشند

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مهدی برهانی رئیس شورای شهر زرند : زندگی نامه شهدا درسهای بزرگی به جوانان خواهد داد و ما باید شهدا را سر لوحه خود برای خدمت به مردم قرار دهیم و در راه شهدا حرکت کنیم
مراسم یادواره شهداء کارمند شهرستان زرند با حضور روسای ادارات ونهادهای شهرستان وهمچنین خانواده های شهدای کارمند این شهرستان در محل اداره جهاد کشاورزی برگزار شد .
مهندس محمدی شهردار زرند در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهداء هشت سال دفاع مقدس و کارمندان شهید شهرستان زرند ،برگزاری این یادواره ها تجدید پیمان دوباره مسئولین ادارات شهرستان با آرمانهای بلند شهداء خصوصاً شهداء کارمند می باشد .
شهردار زرند به نقش شهداء در جامعه اسلامی و پیشرفت این سرزمین اشاره کردو گفت:همه ما وظیفه داریم تا در هر لحظه و هر مکان یاد وخاطره شهداء ایران اسلامی را زنده نگه داریم و به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند امروز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست جامه عمل بپوشانیم .
شهردار زرند که خود از یادگاران دفاع مقدس و جبهه و جنگ می باشد در ادامه خواستار همکاری همه نهادها در پاسداشت خون شهداء و ارج نهادن به آرمانهای بلند این عزیزان شد و تصریح کرد: اگر امروز ایران اسلامی در همه زمینه های علمی ،فرهنگی ،هنری و دستاوردهای نظالمی وانتظامی در صدر کشورهای برتر قرار دارد حاصل جان فشانی ها و فداکاریهای هین شهداء می باشد .
منتخب شورای شهر زرند گفت: دشمنان اسلام و انقلاب هر روز در پی تجاوز به حریم ایران هستند و اگر امروز شاهد عدم نفوذ انها به این سرزمین می باشد همه نتایج خون شهداست که هراس و نگرانی را در دل آنها به بوجود آورده است .
وی ضمن تقدیر از خانوادههای معظم شهداء گفت: خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان مشعل درخشانی هستندکه توانسته اند فداکاری شهداء را بعد از آنها به خوبی حفظ نمایند و به قدرت آ«نها در جامعه بیفزایند .
وی خطاب به جوانان ونوجوانان گفت: شهداء یک ذخیره پایان ناپذیر برای ایران و اسلام می باشند و همه ما باید از این منابع به حد وسعمان استفاده نمائیم تا گمراه نشویم .
مهدی برهانی نژاد رئیس شورای شهر زرند نیز هدف از برگزاری این همایش ها را ترویج فرهنگ ایثار وشهادت ، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ، تجلیل از خانواده آنها و معرفی مردان مرد زمانهای جبهه و جنگ به جوانان نسل های سوم و چهارم دانست و گفت: زندگی نامه شهدا درسهای بزرگی به جوانان خواهد داد و ما باید شهدا را سر لوحه خود برای خدمت به مردم قرار دهیم و در راه شهدا حرکت کنیم.
رئیس شورای شهر زرند افزود: به جرات می توان گفت که دلاوریها و رشادتهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع از کیان و میهن عزیزمان در امتداد همان خط و مش امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان بوده است .
وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره همه شهداء بسیجی شهر زرند گفت: در زمان جنگ بسیجیان ایران با دست خالی و با کمترین امکانات و تجهیزات و با توکل به قدرت خداوند متعال به جنگ دشمنان اسلام رفتند و موفق شدند که استکبار جهانی را به زانو درآورند .
وی به شهداء کارمند اشاره کرد و گفت: شهدئاء کارمند کسانی بودند که جان ، مال و فرزندان و حتی کار خود خود را عاشقانه در طبق اخلاص گذاشتند و برای به ارمغان آوردن آزادی و احیای دین اسلام از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
ور در پایان عظمت ایران اسلامی را مرهون خون شهداء دانست و اظهار امیدواری کرد در قیامت در نزد این شهداء شرمنده نباشیم .

چاپ چاپ