شهرداری سالانه ۶ میلیارد تومان در حوزه‌ی مسائل ترافیکی هزینه می‌کند
شهردار کرمان:

شهرداری سالانه ۶ میلیارد تومان در حوزه‌ی مسائل ترافیکی هزینه می‌کند...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سرویس خبر: روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان
شهردار کرمان گفت: شهرداری سالانه شش میلیارد تومان در حوزه‌ی مسائل ترافیکی شهر کرمان هزینه می‌کند.
مهندس علی بابایی در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که با رئیس و اعضای شورای شهر و ناصر کریمی، رئیس پلیس راهور شهر کرمان برگزار شد، بیان کرد: سالانه دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توسط سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری، برای مسائل سخت‌افزاری ترافیکی شهر هزینه می‌شود که با اقدامات سازمان‌های اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی در این حوزه، این مبلغ به شش میلیارد تومان در سال می‌رسد.
وی درباره‌ی نصب دوربین‌های کنترل‌سرعت در شهر کرمان گفت: ۱۵۰ دوربین کنترل‌سرعت در شهر کرمان نیاز داریم که در حال برنامه‌ریزی هستیم تا از محل وصول جرایم راهنمایی و رانندگی و با هم‌کاری سرمایه‌گذار بخش خصوصی، این تعداد دوربین در شهر کرمان نصب شوند.
شهردار کرمان از جانمایی پایانه‌های تاکسی و اتوبوس شهر کرمان نیز خبر داد و گفت: ۵۷۰۰ پارکینگ در شهر کرمان نیز در حال ساخت است.
بابایی درباره‌ی نصب پل‌های عابر پیاده گفت: تمام ۳۸ پل عابر پیاده که در شهر کرمان ساخته و نصب شده‌اند، مجوز شورای ترافیک دارند.
وی افزود: تلویزیون‌های شهری هم با مجوز شورای ترافیک نصب می‌شوند.
شهردار کرمان هم‌چنین با بیان این‌که اگر تعداد نیروهای شهرداری و راهنمایی و رانندگی، چندین برابر هم شود، اما مردم هم‌کاری نکنند، مشکلات حل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: پایه‌ی اعتقادی ما در کشور اسلامی، رعایت قوانین و حق‌الناس است، اما متأسفانه اگر اجبار و اعمال قانون نباشد، برخی مردم حق و حقوق شهروندی را رعایت نمی‌کنند.

چاپ چاپ