نوسازی ۵۰ درصد از ناوگان فرسوده‌ی تاکسی شهر کرمان/قدردانی رئیس شورا از شهرداری به جهت نوسازی ناوگان تاکسی رانی
رئیس شورای اسلامی شهر کرمان عنوان کرد:

نوسازی ۵۰ درصد از ناوگان فرسوده‌ی تاکسی شهر کرمان/قدردانی رئیس شورا از شهرداری به جهت نوسازی ناوگان ...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سرویس خبر: روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان
نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با حضور رئیس و سایر اعضای شورا، شهردار کرمان و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر کرمان برگزار شد.
در این نشست وضعیت ترافیکی شهر کرمان و تصادف‌های جرحی و فوتی که در شهر رخ می‌دهد، مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس شورای اسلامی شهر کرمان در ابتدای این نشست، با اشاره به رونمایی از ۲۵۰ تاکسی نو در شهر کرمان گفت: با اضافه شدن ۲۵۰ دستگاه تاکسی جدید دیگر به ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی شهر کرمان، تا پایان امسال حدود ۵۰ درصد از ناوگان فرسوده‌ی تاکسی، نوسازی می‌شود که جای تشکر از آقای شهردار دارد.
علی‌اکبر مشرفی افزود: افزوده شدن تاکسی‌های نو به ناوگان حمل‌و‌نقل شهر کرمان، به بهبود مسائل زیست‌محیطی و ترافیکی کمک می‌کند، اما از سوی دیگر سرعت این خودروها بیش‌تر است؛ بنابراین، باید تلاش کنیم تا شهری با کم‌ترین حادثه داشته باشیم.
وی ادامه داد: روزبه‌روز تصادف‌های جرحی، خسارتی و منجر به فوت در شهر کرمان افزایش پیدا می‌کند؛ بنابراین، باید ببینیم شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان چه کار می‌توانند انجام دهند تا تصادف‌ها کم‌تر شود.
رئیس شورای اسلامی شهر کرمان در رابطه با بازگشایی خیابان استقلال نیز گفت: با توجه به این‌که تمام کوچه‌های منتهی به معبر استقلال مسدود است، خودروهایی که در ترافیک سنگین این مسیر معطل می‌شوند، نمی‌توانند از مسیر کوچه‌ها از ترافیک خارج شوند.
مشرفی بر جابه‌جایی ایستگاه تاکسی میدان آزادی نیز تأکید کرد.
عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز گفت: پیرو جلسه‌‌های قبل در رابطه با بالا رفتن آمار تصادفات جرحی و فوتی و نگرانی‌هایی که در این زمینه وجود دارد، از رئیس پلیس راهور کرمان دعوت شد تا در راستای کاهش تصادف‌های جرحی و فوتی کرمان، تدابیری اندیشیده شود.
منصور ایرانمنش افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان آمادگی دارند در این رابطه با پلیس راهور هم‌کاری کنند تا آمار تصادف‌های جرحی و فوتی کاهش پیدا کند.

چاپ چاپ