تجهیز بوستان های غربی پایتخت به سیستم های گرمایشی ایمن
شهردار منطقه 9 خبر داد:

تجهیز بوستان های غربی پایتخت به سیستم های گرمایشی ایمن

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۹ با اشاره به برودت هوا و فصل سرما از تجهیز ساختمان ها و کیوسک های واقع در بوستان های سطح محدوده به سیستم گرمایشی ایمن خبر داد و گفت: این طرح در ۲۵ بوستان منطقه اجرایی شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ ، حمید محسنی با اعلام این خبر گفت: در ساختمانها ،کیوسک های نگهبانی و استراحتگاه کارگران از رادیاتور برقی استفاده شده تا به نوعی از بروز خطرات احتمالی جلوگیری نماید.
وی افزود: این کار با هدف افزایش ایمنی وکاهش خطرات احتمالی ناشی از برق گرفتگی وآتش سوزی انجام شده و کلیه بوستان ها به سیستم گرمایشی ایمن مجهز شده اند.
شهردار منطقه ۹ ادامه داد: از ویژگی های استفاده از این رادیاتورها ، قابل حمل بودن و مصرف برق کمتر آن نسب به سایر گرم کننده ها و در واقع ایمن ترین گرم کننده برقی با حرارت غیر مستقیم است.
وی با بیان اینکه بحث ایمن سازی در بوستان ها را امسال با جدیت دنبال کردیم نیز گفت: با توجه به اهمیت موضوع ایمنی در بوستان ها جهت کاهش موارد خطر آفرین، براساس بازدید نمایندگان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تمامی موارد ایمنی مورد بررسی و ایمنی بوستان ها مورد تایید قرار گرفت.
محسنی خاطرنشان کرد: امسال در چند نوبت کلاس های آموزشی اطفاء حریق برای نگهبانان بوستان ها و عوامل کارگری برگزار شد تا نیروهای مستقر در این فضاهای شهری آماده مقابله با خطرات احتمالی باشند.

چاپ چاپ