تاریخ انتشار: 06 دسامبر 2016 - اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌

تجهیز بیش از ۵۰ بوستان شمال شرق تهران به المان های بوستانی...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از تجهیز بوستان ها به المان های پارکی خبر داد و گفت: در طرحی فوریتی بهسازی فضاهای تفریحی کلیه المان های بوستانی تکمیل و مجموعه های بازی در بوستان ها ایمن سازی شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ حسین سیگارودی در این خصوص افزود: با توجه به استقبال فراوان شهروندان از محیط های بوستان ها برای استفاده بهتر و بیشتر کودکان، بوستان های منطقه ازجمله بوستان پلیس، یاس فاطمی، صدف، ساحل، تولد، نوفل لوشاتو و … به المان های بوستانی از قبیل نیمکت، سطل زباله، باربیکیو، آبخوری ها و … تجهیز شد.
وی افزود: در راستای طرح آسمان آبی زمین پاک و به منظور حفظ سلامت و آراستگی شهری، مجموعه های بازی در بوستان های نواحی نه گانه شستشو و نظافت شد.
سیگارودی به هرس فرم درختچه ها و درختان سوزنی برگ در بوستانها اشاره کرد و گفت: به منظور بهبود رشد درختان و درختچه ها با شروع فصل عملیات به زراعی و مناسب سازی درختان، فضای سبز بوستان ها و لچکیها و درختان سوزنی برگ هرس شد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ ایمن سازی بوستان ها را از دیگر اقدامات این طرح عنوان کرد و گفت: ایمن سازی وسایل بازی کودکان، حذف زواید فیزیکی، مناسب سازی پیاده روها و بازبینی سیستم های الکترونیکی بوستان ها از جمله اقدامات پیش بینی شده در تمامی بوستان هاست.
پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی

چاپ چاپ