بازید مدیر توسعه کسب و کار شهرداری تهران از مراکز کارآفرینی منطقه ۲۲
تاریخ انتشار: 06 دسامبر 2016 - اخبار, اخبار شهرداری ها, اختصاصی

بازید مدیر توسعه کسب و کار شهرداری تهران از مراکز کارآفرینی منطقه ۲۲...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سید محمدرضا حجت پور مدیر توسعه کسب و کار حوزه اشتغال سازمان خدمات اجتماعی شهر تهران از مراکز کارآفرینی و اماکن فرهنگی خدماتی منطقه ۲۲ بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، با هدف تببین و تشریح دستورالعمل های سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و همچنین ارتقا و تقویت خدمات رسانی به مددکاران اجتماعی حجت پور از غرفه دست آفرین منطقه ۲۲ واقع در بوستان جوانمردان تهران بازدید کرد و در جریان نحوه فعالیت های این واحد قرار گرفت.
در این دیدار حجت پور با بیان اینکه توجه بیش از پیش به بحث کارآفرینی می تواند مقدمه ای برای رسیدن به اهداف فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در حوزه کارآفرینی و کاهش آسیب های اجتماعی باشد، مخاطب شناسی و در نظر گرفتن سلایق مخاطبان، ارائه کارهای نو و بدیع از سوی کارآفرینان و تقویت آموزش های مهارتی آنها و توسعه ظرفیت های مربوط به کسب و کار و مشاغل خانگی را از جمله الزاماتی دانست که باید مورد توجه جدی حوزه کارآفرینی قرار گیرد.
همچنین حجت پور به همراه مدیر و کارشناسان واحد کارآفرینی منطقه ۲۲ از مرکز کارآفرینی این منطقه واقع در بوستان چیتگر که شامل کارگاه درب و پنجره سازی ، کارگاه آهنگری، کارگاه چوب بری و کابینت سازی و همچنین کارگاه چرم سازی شهید باقری بازدید کرد.

چاپ چاپ