همه محلات اصفهان زیباسازی می‌شوند/ «هر هفته چند افتتاح» عدالت اجتماعی را رقم می‌زند
در چهل و هفتمین برنامه «هر هفته چند افتتاح» مطرح شد:

همه محلات اصفهان زیباسازی می‌شوند/ «هر هفته چند افتتاح» عدالت اجتماعی را رقم می‌زند...

تاریخ انتشار: 23 فوریه 2017 - اخبار, اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، دکتر مهدی جمالی‌نژاد در چهل و هفتمین برنامه از طرح «هر هفته چند افتتاح» با اشاره به اینکه این دومین برنامه افتتاح پروژه در محلات کمتر برخوردار منطقه ۱۱ است، اظهار داشت: بوستان شهاب در محله لیمجیر به منظور توسعه فضای سبز در این منطقه به بهره برداری رسانده‌ است.
وی همچنین اجرای فاز اول خیابان فضیلت را نیز از دیگر اقدامات شهرداری اصفهان در منطقه ۱۱ اعلام کرد و گفت: به منظور تسریع در عملیات صدور سند و پروانه ساختمان‌های فرسوده دفتر تسهیل‌گری ساخت و ساز با هدف احیای بافت فرسوده به بهره برداری رسید.
شهردار اصفهان اضافه کرد: همچنین به منظور ایجاد تسهیلات مناسب برای حضور همگان و به ویژه خانواده شهدا گلزار شهدای رهنان نیز در این منطقه ساماندهی شد.
وی همچنین به بهره‌برداری از پروژه‌های کلان شهرداری اصفهان تا اوایل سال آینده اشاره کرد و بیان داشت: احتمال حضور رئیس جمهور در بهره برداری از این پروژه‌ها وجود دارد.
جمالی‌ نژاد ضمن عذرخواهی از شهروندان به دلیل ترافیک سنگین ایجاد شده در شهر اصفهان طی دو ماه گذشته به دلیل فعالیت‌های عمرانی در شهر ابراز داشت: از این همه سعی خود را بر آن داریم تا پایان سال جاری کارگاه‌های عمرانی از سطح شهر اصفهان برچیده شود تا تردد در این شهر تسهیل گردد.
وی با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی محلات شهر اصفهان نیز تا ۲۵ اسفند ماه بهره برداری و کارگاه‌‌های عمرانی این پروژه‌ها بهره برداری خواهد شد، افزود: باید توجه داشته باشیم که در برخی از محلات شهرداری اصفهان پروژه‌های چند ده میلیاردی در حال بهره برداری است.
شهردار اصفهان با اشاره به اینکه تمام محلات شهر اصفهان برای نوروز ۹۶ زیباسازی می‌شوند، افزود:برای این امر سعی شده است که از اکثر هنرمندان شهر استفاده شود تا بتوان رضایت نسبی همه شهروندان را جلب کرد.
وی در خصوص ساماندهی زمین‌های کشاورزی منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان نیز گفت: در این زمینه تنها شهرداری تصمیم گیرنده نیست و باید در کمیسیون ماده پنج استانداری این موضوع پیگیری شود.
جمالی‌نژاد با اشاره به اینکه قرار نیست زمین‌های کشاورزی از بین بروند، تصریح کرد: تنها در خصوص زمین‌هایی تصمیم‌گیری می‌شود که دیگر امکان کشاورزی ندارند.
توازن و عدالت میان مناطق مختلف آرزوی مدیران شهری است/«هر هفته چندافتتاح» نقطه مطلوب تماس مردم با مسئولان
رضا امینی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این برنامه اظهار کرد: فضای سبز بوستان شهاب در محله لیمجیر با مساحت حدود حدود ۷ هزار متر مربع، بخش اول از خیابان فضیلت و دفتر تسهیل‌گری برای احیای بافت فرسوده به عنوان یکی از نخستین دفاتر تسهیل‌گری با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان در منطقه۱۱ به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اصفهان دارای حدود ۴هزار هکتار بافت فرسوده است همشهریان عزیز می‌توانند با استفاده از بسته تشویقی ساخت و ساز که تا ۱۵ اسفندماه فرصت دارد برای احیای منازل مسکونی خود که در محدوده بافت فرسوده قرار دارد، اقدام کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: تا پایان دوره چهارم شورای اسلامی شهر که پایان اردیبهشت ماه است، شهروندان عزیز اصفهانی می‌توانند به صورت مکرر شاهد بهره‌برداری از طرح‌های متعدد عمرانی، خدماتی و فرهنگی در مناطق مختلف خود باشند.

چاپ چاپ