مدير مرکز ارتباطات و امور بين الملل شهرداري کاشان:

آیین سوگواری فاطمی در خانه تاریخی آل یاسین برگزار می شود...

تاریخ انتشار: 23 فوریه 2017 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) آیین سوگواری فاطمی در خانه تاریخی آل یاسین برگزار می شود و سپس عزاداران به سمت میدان کمال الملک حرکت خواهند کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، محمد علی فرجی در نشست فصلی مدیران شهرداری که شامگاه چهارشنبه در حسینبه آرمستان دارالسلام برگزار شده بود،بیان کرد: با پیگیری های مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، کاشان به عضویت سازمان شهرهای میراث جهانی پیوست.
وی در ادامه سخنانش به بیان برنامه ها وبهره برداری از پروژه های شهرداری کاشان تا پایان سال خبر داد .
مدیرمرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان ضمن تسلیت ایام فاطمیه تصریح کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)عزاداران فاطمی پس از تجمع در خانه تاریخی آل یاسین و برگزاری آیین سوگواری به سمت میدان کمال الملک حرکت خواهند کرد و به سیل عزاداران می پیوندند.
فرجی افزود: درروز۱۵اسفندهمزمان باهفته درختکاری با حضور مقامات استانی وکشوری، پروژه های فضای سبزبهره برداری می شود.
وی با بیان اینکه ۱۹اسفندماه جشنواره خوش حسابی برگزار می شود، خاطر نشان کرد: همچنین روز ۲۱ اسفندماه از کتاب جامع «شهرفردا» که بیانگر چهار سال خدمت و تلاش شبانه روزی شهرداری است، رونمایی می شود.
مدیرمرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان یادآورشد: به همت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کاشان در روز ۲۱ اسفندماه کتاب طرح تفصیلی شهر کاشان رونمایی می شود.

Attachments area

Click here to Reply, Reply to all, or Forward

چاپ چاپ