کاشت ۳ هزار نهال به مناسبت روز درختکاری در پارک جنگلی اسکاد شهرک استقلال منطقه۲۱
تاریخ انتشار: 06 مارس 2017 - اخبار شهرداری ها, اختصاصی

کاشت ۳ هزار نهال به مناسبت روز درختکاری در پارک جنگلی اسکاد شهرک استقلال منطقه۲۱...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ از کاشت ۳ هزار نهال در پارک جنگلی اسکاد شهرک استقلال واقع در ناحیه دو این منطقه به همت اداره آموزش های شهروندی این معاونت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، امیر جاویدپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی، روز درختکاری و روز داوطلبی کار ، با مشارکت شهرداران مدارس، مرکز خدمات رفاهی و اجتماعی، اداره ورزش، سازمان های مردم نهاد و ورزشکاران منطقه۲۱ و به همت اداره آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه، ۳ هزار نهال در پارک جنگلی اسکاد شهرک استقلال ، کاشته شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ خاطر نشان کرد: در جهت نهادینه سازی فرهنگ نگهداشت و توسعه فضای سبز، روز ۱۵ اسفند در کشور عزیزمان ایران با نام روز درختکاری نام گذاری شده و هرساله همزمان با ایام پایانی سال همه ایرانیان بنا بر سنت دیرینه و باستانی خود برای استقبال از روزهای پر طراوت فصل بهار آماده می شوند و نهال‌های جوان را به دل خاک مهربان و صبور ایران می سپارند تا بعد ها به درختانی نیرومند و سرسبز بدل گردند و به این ترتیب گامی در آبادی و آبادانی کشور عزیزمان برداشته ‌شود.

وی ضمن اشاره به بافت غالبا صنعتی و کارگاهی منطقه ۲۱ افزود: با توجه به قرار گرفتن این منطقه در همجواری نقاط صنعتی و کارگاهی، قطعا توسعه هرچه بیشتر فضای سبز می تواند به عنوان راه حلی مناسب و عاملی موثر در تعدیل و تنظیم اتمسفر تنفسی این منطقه عمل نماید.

جاوید پور در خاتمه تاکید کرد: روز درختکاری بهانه‌ای است برای یادآوری اهمیت نگهداشت و توسعه فضای سبز در بین همه ی شهروندان به گونه ای که باور قلبی هرفرد بر این مبنا استوار گردد که کاشت هر نهال در دل طبیعت می تواند امید به حیات و نگهداشت فضای سبز برای آیندگان را سبزتر از گذشته متبلور سازد.

چاپ چاپ