- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

کاشان ظرفیت تبدیل شدن به کانون توسعه کشور را دارد‎

معاون اول رئیس جمهورتاکید کرد:
کاشان ظرفیت تبدیل شدن به کانون توسعه کشور را دارد
معاون اول رئیس جمهورگفت: کاشان ظرفیت تبدیل شدن به کانون توسعه کشور را دارد.

اسحاق جهانگیری روز پنجشنبه در حاشیه آیین بهره برداری همزمان پنج ایستگاه تقویت فشار خط هشتم سراسری گاز، در کاشان بیان کرد: امروز توفیق بزرگی بود که به استان اصفهان و شهر تاریخی و ارزشمند کاشان سفر کنم.
وی با بیان اینکه ۶ سال استاندار اصفهان بودم و در طی این مدت سفرهای زیادی به کاشان داشته ام، تصریح کرد: در آن دوران برخی از کارهای اساسی مانند آغاز خط انتقال آب از زاینده رود به کاشان و ادامه اتوبان کاشان به اصفهان آغاز شده بود و امروز شاهد هستم که کاشان از روند رو به رشدی برخوردار شده است.
معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه کاشان از این استعداد برخوردار است که به کانون توسعه کشور تبدیل شود، افزود: به فضل الهی و به همت مردمان سخت کوش این منطقه شاهد توسعه و رشد کاشان خواهیم بود.

* به زودی زمینه پرواز کاشان به عتبات عالیات فراهم می شود

استاندار اصفهان نیز دراین آیین اظهار کرد: پروژه ۲۰ هزار میلیاردی ملی در بخش گاز امروز در کاشان افتتاح شد.
رسول زرگرپور خاطر نشان کرد: در استان اصفهان دو فرودگاه شهید بهشتی و فرودگاه کاشان به خدمترسانی مشغول هستند و باید تلاش کنیم که فرودگاه کاشان ارتقاء پیدا کند و پروازهای بیشتری در این فرودگاه نشست و برخاست کنند.
وی با تاکید بر توسعه کاشان و ارتقای زیر ساخت های فرودگاه کاشان، تصریح کرد: به زودی زمینه پرواز کاشان به عتبات عالیات و بالعکس فراهم می شود.

* مرزهوایی بین کاشان و شهرهای عراق راه اندازی خواهد شد

شهردار کاشان نیز در حاشیه این آیین بیان کرد: باتوجه به اینکه معاون رئیس جمهور در گذشته استاندار اصفهان بوده اند، ایشان آشنایی با شهر کاشان را دارند و امروز فرصت مغتنمی بود که با ظرفیت های کاشان بیشتر آشنا شوند.
سید محمد ناظم رضوی ادامه داد: مکاتبه ای از طریق استاندار اصفهان تقدیم معاون اول رئیس جمهور شد و در صورت موافقت ایشان مرزهوایی بین کاشان و شهرهای عراق (بغدادیا نجف) راه اندازی خواهد شد و مردم دارالمومنین کاشان با آسودگی بیشتری به عتبات عالیات می توانند سفرکنند.