- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

پیگیری موضوع محور ویژه‌ی گردشگری شهر کرمان در سال ۹۶

سرویس خبر :اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمان
مشاور گردشگری شهردار کرمان از نگاه ارزشمند شهردار کرمان به صنعت مفید و پُرسود گردشگری تشکر کرد و گفت: مهندس بابایی به صنعت گردشگری نگاه ویژه‌ای دارد.
ابوذر نیک‌بخت در حاشیه‌ی برگزاری دوره‌ی آموزشی گردشگری برای رانندگان تاکسی درون‌شهری کرمان، با اشاره به پرداختن صنعت گردشگری به‌عنوان یکی از اهداف افق ۱۴۰۴ کرمان، افزود: در همین راستا به پیشنهاد اینجانب و به دستور مهندس بابایی شهردار کرمان، دبیرخانه‌ی کارگروه گردشگری و تسهیلات سفر شهرداری کرمان از حدود ۴۰ روز پیش شکل گرفت و اکنون با ایجاد دبیرخانه‌ای مستقل در شهرداری مرکز، آماده دریافت نظرات و پیشنهادات اقشار مختلف مردم در حوزه‌ی گردشگری است.
وی تصریح کرد: در همین زمینه برپایی دوره‌ی آموزشی برای رانندگان تاکسی درون‌شهری، از جمله برنامه‌هایی بود که در کوتاه‌مدت در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد برگزاری این دوره‌ی آموزشی هستیم.
مشاور گردشگری شهردار کرمان اظهار امیدواری کرد با برپایی این دوره‌ی آموزشی و با همت رانندگان تاکسی، نام کرمان و کرمانی هم‌چون گذشته در میهمان‌داری و میهمان‌نوازی، سرلوحه و سرآمدِ همگان باشد.
نیک‌بخت با بیان این‌که در کوتاه‌مدت و با حمایت شهردار کرمان، ۲۵ برنامه برای نوروز در دستور کار قرار گرفت، گفت: تعریف مسیر ویژه‌ی گردشگری نیز برنامه‌ی میان‌مدت کارگروه گردشگری و تسهیلات سفر شهرداری است که پس از ایام نوروز در این رابطه برنامه‌ریزی خواهیم کرد.
وی هم‌چنین از مشارکت و همراهی مرتضوی، رئیس مرکز علمی و کاربردی جهانگردی و اساتید ارجمند سبحانی و اشرف‌گنجویی، برای برپایی دوره‌ی آموزشی برای رانندگان تاکسی تشکر کرد.
نیک‌بخت ضمن تشکر از هنرمندانی که در این برنامه تلاش کردند تا لحظات خوب و مفرحی برای شرکت‌کنندگان در این دوره‌ی آموزشی رقم بخورد، خاطرنشان کرد: از تلاش برنامه‌ریزان این برنامه ازجمله موسوی، معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهردار کرمان، عسکری، مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی، حجت‌الاسلام حسینی، معاون فرهنگی‌اجتماعی شهردار کرمان، حمزه‌پور، مدیر اجتماعی این معاونت و نظری، مدیر روابط‌عمومی سازمان تاکسی‌رانی که طبق روال گذشته و البته با رویکردی متفاوت این برنامه‌ی آموزشی را تدارک دیدند، تشکر می‌کنم.