- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

کاشت دویست هزار گل لاله در قلب تهران

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ خبر داد؛
کاشت دویست هزار گل لاله در قلب تهران

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ از کاشت دویست هزار پیاز گل لاله در قلب تهران خبر داد و گفت: جهت پیش رس کردن و گل دهی لاله در فصل بهار، تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار پیاز لاله در رنگ های متنوع در سطح فضای سبز منطقه مانند پارک های لاله، ساعی، ایرانشهر، ورشو و هنرمندان و همچنین در میادین سطح منطقه کاشته شده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، افشین خدامی تصریح کرد: پیاز لاله تا اواخر زمستان رشد کرده و همزمان با تغییر فصل و نوروز سال جدید گل می دهد که در تقارن با آغاز فصل بهار و ورود گردشگران نوروزی چهره ای زیبا و پرنشاط به معابر و پارکهای سطح منطقه خواهد داد.
خدامی در ادامه افزود: به منظور افزایش سرانه فضای سبز، زیباسازی و گسترش فضاهای سبز شهری و ایجاد چشم اندازی مناسب در سطح منطقه فرشهای گل و طراحی های جدید ایجاد شده است تاپس از شکفته شدن پیازهای لاله همزمان با فصل بهار، شهروندان تهرانی ، شاهد زیباترین جلوه های طبیعت در قلب پایتخت باشند.
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در راستای توسعه فضای سبز منطقه میتوان به تداوم و استمرار چمنکاری فضای سبز در سطح منطقه اشاره کرد.
خدامی همچنین به رنگ آمیزی المان های اصلی منطقه همزمان با فرارسیدن فصل بهار خبر داد و گفت: زیباسازی میادین اصلی به کمک آثار تجسمی هنرمندان کشور در حال انجام است.