حال پروژه‌های عمرانی اصفهان خوب است/ همکاری بخش خصوصی برای افزایش فضاهای تفریحی شهر
در پنجاهمین برنامه «هر هفته چند افتتاح» مطرح شد

حال پروژه‌های عمرانی اصفهان خوب است/ همکاری بخش خصوصی برای افزایش فضاهای تفریحی شهر...

تاریخ انتشار: 14 مارس 2017 - اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در پنجاهمین برنامه «هر هفته چند افتتاح» مطرح شد
حال پروژه‌های عمرانی اصفهان خوب است/ همکاری بخش خصوصی برای افزایش فضاهای تفریحی شهر
شهردار اصفهان گفت: شهر اصفهان در مسیر خوبی به لحاظ پروژه‌های عمرانی قرار گرفته و خدمات‌رسانی به مردم در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد در حاشیه پنجاهمین برنامه از سری برنامه‌های «هر هفته با چند افتتاح» که در منطقه ۴ شهرداری اصفهان برگزار شد با بیان اینکه در حال حاضر پروژه‌های عمرانی در سطح کلان و محله‌ای و همچنین پروژه‌های زیباسازی در شهر اصفهان در حال انجام است، اظهار کرد: در حوزه زیرساختی نیز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و در نهایت می‌توان گفت حال اصفهان خوب است.
وی با بیان اینکه در این برنامه، کلنگ میدان شهدای هسته‌ای (پینارت) که آرزوی سه دهه اخیر مردم اصفهان بود، به زمین خورد، تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که در گذشته در خصوص آزادسازی میدان پینارت مشکلاتی وجود داشت که این مشکلات هم اکنون برطرف شده است.
شهردار اصفهان با بیان اینکه تا پایان سال جاری دو برنامه دیگر در قالب طرح «هر هفته چند افتتاح» اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: همه توان خود را برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی به کار می‌گیریم.
وی اعتبار آزادسازی و اجرای میدان شهدای هسته‌ای را بیش از ۱۲۵ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: این پروژه در کمتر از یک سال به بهره‌برداری خواهد رسید.
جمالی‌نژاد با اشاره به هزینه سه میلیارد تومانی در حوزه تجهیز و به‌روز‌رسانی باغ جوان اصفهان گفت: تجهیزات اضافه شده به این باغ برای گردشگران بسیار مناسب خواهد بود ضمن اینکه همه گروه‌های سنی را نیز شامل می‌شود.
وی با اشاره به بهره‌برداری از خیابان بازارچه نیز ابراز داشت: کمتر از ۶ ماه گذشته کلنگ این پروژه به زمین خورد و امروز با اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی با ۳۰۰ متر طول و ۳۰ متر عرض به بهره‌برداری رسید.
شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه جریان اقدامات شهرداری اصفهان با نشاط و متنوع است، گفت: شهر اصفهان در مسیر خوبی به لحاظ پروژه‌های عمرانی قرار گرفته و خدمات‌رسانی به مردم در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
رفع کمبود فضاهای تفریحی شهر اصفهان با کمک بخش خصوصی
مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان نیز در این برنامه گفت: با فعال‌سازی و همکاری بخش خصوصی، معضل کمبود فضاهای تفریحی در شهر اصفهان حل می‌شود.
علی‌اکبر بقایی با بیان اینکه به‌روزرسانی امکانات باغ جوان در منطقه چهار به خوبی انجام شده است، اظهار کرد: این باغ مجموعه‌ای تفریحی است که سال‌های گذشته افتتاح شده اما با محدودیت خدمات تفریحی مواجه بوده‌ است، امیدواریم با اجرای این نوع برنامه‌ها در آینده‌ای نه چندان دور بتوانیم سرانه تفریحی شهر اصفهان را به حد مطلوب برسانیم.
وی تصریح کرد: با زحمتی که برای این باغ کشیده شده و با فعال‌سازی بخش خصوصی یکی از راه‌های برون‌رفت از کمبود فضاهای تفریحی در شهر اصفهان حل می‌شود.
مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بخش خصوصی حدود سه میلیارد تومان برای به‌روزرسانی تجهیزات باغ جوان انجام داده است، ادامه داد: همچنین امکانات تفریحی خوبی مانند زیپ‌لاین، لیزرتگ، سایت اسب‌سواری، پینت‌بال، کارتینگ، زمین چمن مصنوعی، باشگاه کودک و دریاچه برای کودکان در باغ جوان فراهم شده است.

چاپ چاپ