کارگاه های آموزشی تفکیک پسماند در مبدا در منطقه ۲۱
همزمان با فرارسیدن سال نو برگزار می شود ؛

کارگاه های آموزشی تفکیک پسماند در مبدا در منطقه ۲۱

تاریخ انتشار: 15 مارس 2017 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱، از برگزاری کارگاه های آموزشی تفکیک پسماند در مبدا در سطح این منطقه همزمان با فرا رسیدن سال نو خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، محمد بیدشکی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه ضمن بیان خبر فوق گفت: همزمان با روزهای پایانی سال و آغاز سال نو، اداره ی مدیریت پسماند منطقه بر اساس سیاست های ابلاغی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در راستای تحقق برنامه های طرح آسمان آبی- زمین پاک نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی تفکیک پسماند با محوریت فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان به کاهش تولید پسماند و تفکیک از مبدا پسماند خشک در سطح منطقه اقدام کرده است .
به گفته ی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱، در این کارگاه ها آموزش های لازم در خصوص شیوه های کم حجم سازی پسماند ها، تفکیک از مبداء پسماند خشک از تر و نقش آن در حفظ منابع طبیعی و محیط زیست را به ساکنین سطح منطقه ارائه و در همین راستا ضمن توزیع بروشورهای آموزشی با موضوع تفکیک پسماند، مسابقه ای با همین عنوان برگزار و به رسم یادبود هدایایی به شرکت کنندگان در مسابقات اهدا می شود.
محمد بیدشکی در پایان ابراز امیدواری کرد که با اجرای طرح های آموزشی به منظور حفظ و صیانت محیط زیست شاهد کاهش میزان تولید پسماند و تفکیک صحیح از مبدا پسماند خشک ، در سطح منطقه باشیم.

چاپ چاپ