- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

اقدامات معاونت فنی و عمران منطقه ۲۱ در استقبال از بهار ۹۶

معاون فنی و عمران منطقه ۲۱، از آماده سازی و ایمن سازی محلات سطح منطقه به منظور خدمات رسانی هرچه بیشتر به شهروندان در قالب ” طرح استقبال از بهار ۱۳۹۶ ” در کمترین بازه زمانی در این منطقه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، شهریار مهرافشار معاون فنی و عمران این منطقه ضمن بیان خبر فوق گفت: درراستای اجرای دستورالعمل ابلاغی طرح استقبال از بهار و به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به شهروندان، برنامه هایی از سوی ادارات مختلف معاونت فنی و عمران در سطح منطقه انجام و به اتمام رسید.
به گفته ی این مقام مسئول، بهسازی خرابی های عمرانی از قبیل لکه گیری آسفالت، مرمت نوارهای حفاری، مرمت انهار و جداول، همسطح سازی دریچه ها و رفع نقاط آبگیر در سطح منطقه علاوه بر ایمن سازی معبر و جلوه بخشیدن به محیط شهری، امنیت را برای ساکنین به همراه می آورد.
معاون فنی و عمران منطقه ۲۱ درباره جزئیات این طرح افزود: در طول اجرای این طرح تاکنون در منطقه۲۱، در ۳ ناحیه بالغ بر ۲۵۱٫۵ مترطول مرمت انهار و جداول و همچنین ۱۱۳۶ متر مربع لکه گیری و ۶۴۰ متر مربع رفع خرابی پیاده روها صورت گرفته است.
مهر افشار در پایان با بیان اینکه عدم همسطح سازی دریچه ها در معابر همواره به عنوان یکی از موارد خطرساز برای تردد شهروندان در سطح شهر محسوب می شود، افزود: به منظور ایمن سازی هرچه بیشتر معابر در ایام نوروز، معاونت فنی و عمرانی این منطقه با دقت و رسیدگی ویژه به سه ناحیه تاکنون بالغ بر ۲۲ مورد رفع معارض پیاده رو ها و ۲۴ مورد همسطح سازی دریچه های انهار و ۲۰ عدد ساماندهی حریم کارگاهی در سطح منطقه۲۱ را به انجام رسانده است.

تهیه وتنظیم خبر :س.س. میرصانع تاییدخبر :حمیده احمدی تاییدنهایی: