- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

استقرار ۴۲ محل اطلاع رسانی در سطح شهر/ استقرار راهنمای گردشگری با زبان انگلیسی در کیوسک ها

رئیس کمیته اطلاع رساتی ستاد خدمات سفر نوروزی شهر اصفهان خبرداد:
استقرار ۴۲ محل اطلاع رسانی در سطح شهر/ استقرار راهنمای گردشگری با زبان انگلیسی در کیوسک ها / طراحی فضای کیوسک ها با صنایع دستی

رئیس کمیته اطلاع رساتی ستاد خدمات سفر نوروزی شهر اصفهان گفت: کیوسک اطلاع رسانی از ۲۶ اسفند ماه تا ۱۲ فروردین ماه در سطح شهر فعال می شوند.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای هادی نباتی نژادگفت: کمیته اطلاع رسانی خدمات سفر نوروزی شهر اصفهان در راستای بهره گیری از تمامی ابزارها برای اطلاع رسانی هرچه بهتر به شهروندان و گردشگران نوروزی برنامه ریزی های متعددی را در دستور کار قرار داده است . وی ادامه داد: بر همین اساس ۴۲ محل برای اطلاع رسانی در شهر از ۲۶ اسفندماه سال جاری تا ۱۲ فروردین ماه سال آینده فعال خواهد شد که ۱۷۰ نفر در نقش راهنمایان گردشگری و تیم های اطلاع رسانی در آن ها مستقر و خدمات خود را ارائه خواهند کرد.
وی با اعلام این که ۲۲ کیوسک اطلاع رسانی در پایانه های مسافر بری ، راه آهن ، فرودگاه ، مساجد و …. مستقر خواهد شد تاکید کرد: امسال یکی از تمهیدات اساسی که برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی تعبیه خواهد شد فعال سازی کیوسک با استقرار نیروهای مسلط به زبان انگلیسی است که این امر می تواند نقش بسزایی در خدمات رسانی به گردشگران خارجی به همراه داشته باشد.
رئیس اطلاع رساتی ستاد خدمات سفر نوروزی شهر اصفهان همچنین اذعان داشت: کلیه نیروهای فعال زیرمجموعه این کمیته تحت نظر آموزش های لازم قرار گرفته و براساس اصول آموزشی فراگرفته با مسافران نوروزی روبرو خواهند شد. وی خبر داد: توزیع نقشه شهر ، راهنمایی گردشگران ، پاسخگویی به سوالات مسافران نوروزی و اطلاع رسانی برنامه ها و اقدامات در نظر گرفته در شهر بخشی از وظایف این افراد به شمار می رود.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر اصفهان ، شهر جهانی صنایع دستی و همچنین شهر خلاق نام گرفته است لذا فضای کیوسک های اطلاع رسانی به صنایع دستی تزیین شده و با بهره گیری از آثاری مانند قلمزنی ، خاتم کاری، مینا کاری و …. فضای بصری کیوسک ها با هنر نهفته در بطن اصفهان عجین خواهد شد. وی همچنین تصریح کرد: به جهت فضاسازی هرچه بهتر و ایجاد حال و هوای نوروزی نواهای موسیقیایی نوروزی نیز از طریق کیوسک ها پخش خواهد شد.