- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

اولویت اول اسکان با هتلها و مهمانسراهاست/ توصیه ما به مسافران مکان های مسقف است

اولویت اول اسکان با هتلها و مهمانسراهاست/ توصیه ما به مسافران مکان های مسقف است
مسئول کمیته اسکان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: مکان های متنوعی برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است که بنا به درخواست مسافران این مکان ها معرفی می شود.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای به نقل از “کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان”، احمدرضا مرادی در گفتگو با برنامه رادیویی “بهار اصفهان” با اشاره به وظیفه کمیته اسکان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: این کمیته مسئولیت تامین محل اقامت گردشگران را بر عهده دارد.
وی افزود: این مهم با توجه به شرایط ایمنی، بهداشتی و امنیتی انجام می شود.
مسئول کمیته اسکان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: برای اسکان مسافران گزینه های متنوعی ارائه شده است که با توجه به درخواست آنها راهنمایی های لازم انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه اولویت اول اسکان با هتل ها و مهمانسراها است گفت: اولویت های اول باید به عهده این بخش ها باشد زیرا در کل سال وظیفه اسکان مسافران به عهده این بخش ها است.
مرادی اضافه کرد: با توجه به حجم بالای ورود مسافر به اصفهان مکان های دیگری هم مانند منازل استیجاری با همکاری اتحادیه مشاوران املاک در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: ۱۰۰ واحد صنفی مشاوره املاک برای راهنمایی مسافران به مکان های اسکان در نظر گرفته شده که در طول ایام عید پذیرش خواهند داشت.
مسئول کمیته اسکان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان مکان بعدی برای اسکان مسافران را کلاس های مدارس آموزش و پروزش اعلام کرد و گفت: این مدارس به همه متقاضیان خدمات ارائه می کنند.
مرادی اضافه کرد: تعدادی از خوابگاه های دانشجویی نیز برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: شاید برخی از مسافران تمایل به اسکان در مکان های روباز داشته باشند که باغ فدک به این افراد معرفی می شود.
مسئول کمیته اسکان ستاد خدمات سفر افزود: رویکرد کمیته اسکان، نصب چادر به صورت حداقلی در باغ فدک است، زیرا شرایط جوی غیرقابل پیش بینی است.
مرادی تصریح کرد: از حداقل پتانسیل باغ فدک استفاده می کنیم و توصیه می کنیم مسافران به مکان های مسقف مراجعه کنند .