«پنجره واحد شهری» زمینه‌ساز چابک‌سازی سیستم اداری و توسعه خدمتگزاری
شهردار تبریز عنوان کرد؛

«پنجره واحد شهری» زمینه‌ساز چابک‌سازی سیستم اداری و توسعه خدمتگزاری...

تاریخ انتشار: 22 آوریل 2017 - اخبار, اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهریارنیوز: شهردار تبریز «پنجره واحد شهری» را پیش‌نیاز مهم مدیریت واحد شهری خواند و بر لزوم تسریع در اجرای آن تاکید کرد.
به گزارش شهریار، دکتر صادق نجفی، در جمع مدیران و کارشناسان، شهرسازی، آمار و فناوری با بیان اشاره به این‌که کلان‌شهر تبریز پس از تهران، دومین شهر پایلوت در ایجاد این پنجره خواهد بود، اظهار داشت: «مدیریت واحد شهری» به عنوان آرمان مهم مدیریت و خدمتگزاری، نیازمند نقش هماهنگ‌کننده پنجره واحد شهری، در مباحث اجرایی و خدماتی شهر است؛ با اجرای این شبکه، شبکه‌های خدمات‌رسان از قبیل برق، گاز، آب و خطوط ارتباطی، با درک و سازگاری بیشتری، برنامه‌های اجرایی شهر را پشتیبانی خواهند کرد.
وی تصریح کرد: چابک‌سازی سیستم اداری، تنها با تکیه بر فناوری‌های اطلاعاتی ممکن است؛ به همین منظور، جهت‌گیری‌مان باید طوری باشد که پرونده‌های اجرایی شهروندان که شامل بیش از ۵۰ خدمت متنوع به شهروندان است، بدون نیاز به مراجعه حضوری و با استفاده از رایانه و سایر دستگاه های الکترونیکی امکان‌پذیر شود.
شهردار تبریز همچنین به نقش این طرح در سالم‌سازی محیط اداری اشاره کرد و افزود: تقویت زمینه‌های نظارت، حذف واسطه‌ها، کاهش مداخلات دستی و ایجاد بستر پاسخگویی شفاف، از دستاوردهای مهم پنجره واحد شهری است.

چاپ چاپ