- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

مهندس رضا سروش نیا سرپرست شهرداری سیرجان شد

مهندس رضا سروش نیا سرپرست شهرداری سیرجان شد
مهندس رضا سروش نیا به عنوان سرپرست شهرداری سیرجان منصوب شد و صبح دیروز با حضور در گلزار شهدا، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا، کار خود را آغاز کرد.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان، به دنبال استعفای داود قاسمی نژاد شهردار اسبق شهرداری سیرجان، رضا سروش نیا با کسب اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان، طی حکمی از سوی استانداری کرمان بعنوان سرپرست شهرداری سیرجان منصوب شد.
در این مراسم که با حضور مدیران شهرداری انجام شد، مهندس سروش نیا طی سخنانی اظهار داشت: امیدواریم در این مدت بتوانیم با همت و همکاری مردم و پرسنل شهرداری شهری آباد بسازیم.
وی با اشاره به مشکلات مالی شهرداری افزود: از همکاران و پرسنل تلاشگر شهرداری می‌خواهم که در راستای جذب درآمد بتوانیم مشکلات مالی را حل کنیم و راه‌های درآمدزایی را افزایش دهیم.
سرپرست شهرداری سیرجان اضافه کرد: وصول مطالبالت شهرداری یکی از مهمترین دغدغه‌های ما است و امیدواریم بتوانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.
مهندس سروش نیا سپس در معیت اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان، به جمع پرسنل شهرداری سیرجان پیوست و رسما فعالیت خود را در این مجموعه آغاز کرد.