تهیه طرح های ارتقا کیفیت محلات در مدیریت طراحی و معماری شهری
مدیر معماری شهری شهرداری اصفهان در جمع خبرنگاران:

تهیه طرح های ارتقا کیفیت محلات در مدیریت طراحی و معماری شهری...

تاریخ انتشار: 20 ژوئن 2017 - اخبار, اختصاصی
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مدیر معماری شهری شهرداری اصفهان در جمع خبرنگاران:
تهیه طرح های ارتقا کیفیت محلات در مدیریت طراحی و معماری شهری
مدیر طراحی و معماری شهری شهرداری اصفهان گفت: مدیریت طراحی و معماری شهری شهرداری اصفهان در طول سال اقداماتی همچون تهیه طرح‌های ارتقاء کیفیت محلات در واحد مربوطه، تهیه طرح های شهرسازی و ایده های معماری را انجام می دهد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،مسعود کریمیان در نشست خبری برنامه‌های شهرداری اصفهان در حوزه شهرسازی و معماری با اشاره به وظایف مدیریت معماری شهری اظهار کرد: انجام طراحی شهری به منظور تعیین تکلیف اراضی بزرگ داخل محدوده و گستره طرح‌های ویژه شهر، ارتقاء کیفیت محلات، ارتقاء سیما و منظر شهری از وظایف مدیریت طراحی و معماری شهری شهرداری اصفهان است.
وی افزود: همچنین انجام طراحی شهری فضاهای عمومی و باز شهری، ارتقاء کیفیت احجام کالبدی موسوم به دانه‌های شاخص شهری و نیز کمیته‌های تخصصی مربوط به آن‌ها از دیگر وظایف مدیریت طراحی و معماری شهری شهرداری است.
مدیر طراحی و معماری شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: تهیه طرح‌های شهرسازی و ایده‌های معماری و طراحی شهری توسط گروه طراحی شهری، فعالیت دبیرخانه‌های کمیسیون بررسی و تصویب طرح‌های عمرانی شهری، شورای سیاست‌گذاری پروژه‌های عمرانی، کمیته فنی و تخصصی طرح‌های عمرانی و دبیرخانه کمیته مطالعات مقدماتی برای موضوعات شورای سیاست‌گذاری به طور مستمر در طول سال در مدیریت طراحی و معماری شهری شهرداری اصفهان انجام می‌شوند.
کریمیان اضافه کرد: همچنین فعالیت دبیرخانه‌های ستاد مناسب‌سازی معاونت شهرسازی و معماری برای پروژه‌های سهولت عبور و مرور معلولین، دبیرخانه کمیته‌های راهبری مباحث بازآفرینی و نوسازی و بهسازی بافت‌های تاریخی و فرسوده و کمیته عالی راهبری پروژه میدان امام علی (ره) از دیگر فعالیت‌های مستمر مدیریت طراحی شهری است که در دبیرخانه‌های این مدیریت انجام می‌شوند.
وی ادامه داد: در طول سال اقداماتی همچون تهیه طرح‌های ارتقای کیفیت محلات در واحد مربوطه، انجم رصد شهری؛ بازدیدها و انجام مطالعات، رصد عملکرد مناطق در خصوص سیما و منظر شهری، رسیدگی به امور قراردادها و حق‌الزحمه‌ها در واحدهای امور مشاوران و قراردادها و کتابخانه تخصصی و مرکز اسناد توسعه شهری در این مدیریت انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مدیریت طراحی و معماری شهری شهرداری اصفهان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های معاونت معماری و شهرسازی در مجموعه شهرداری است که فعالیت‌های آن در طول سال با وجود تمام مشکلات توقف نکرده و همچنان ادامه دارد.

چاپ چاپ