پیشتازی شهرداری اصفهان برای انجام کارهای خیر و عام المنفعه/ اصفهان استان اول در داشتن خیریه ها

پیشتازی شهرداری اصفهان برای انجام کارهای خیر و عام المنفعه/ اصفهان استان اول در داشتن خیریه ها...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در دیدار مدیرکل روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) با شهردار اصفهان مطرح شد:
پیشتازی شهرداری اصفهان برای انجام کارهای خیر و عام المنفعه/ اصفهان استان اول در داشتن خیریه ها
در دیدار مدیرکل روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) با شهردار اصفهان بر ضرورت تعامل میان شهرداری اصفهان و کمیته امداد در راستای انجام کارهای خیر تاکید شد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان و قائم مقام طرح ملی خوش( خدمات ویژه شهروندی) با هدف برقراری تعامل میان شهرداری و کمیته امداد برای انجام کارهای خیر و عام المنفعه با شهردار اصفهان دیدار و گفت و گو کردند.
شهردار اصفهان در این دیدار با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور بسیار ویژه است، اظهار کرد: با توجه به رکود ساخت و ساز شهرداری های کشور با شرایط بسیار سخت مالی مواجه هستند با این وجود شهرداری اصفهان با توجه به اینکه از شهرداری های با سابقه کشور می باشد از ظرفیت های بسیار زیادی برخوردار است که می توان از آنها برای انجام کارهای خیر و عام المنفعه استفاده کرد.
وی تصریح کرد: شهرداری اصفهان آمادگی پشتیبانی های لازم را از برنامه های کمیته امداد دارد تا امور ارزشمند کارهای خیر در اصفهان به نحو بسیار مطلوب انجام گیرد.
یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی نیز در این جلسه با بیان اینکه بسیار علاقمندیم از ظرفیت های شهرداری اصفهان برای انجام کارهای خیر استفاده کنیم، اظهار کرد: اصفهان استانی بسیار مهم در انجام کارهای خیر و عام المنفعه، دارای خیریه های بسیار و شهر بسیار خوبی برای انجام کارهای خداپسندانه است به نحوی که این شهر در بسیاری از موارد استان نخست کشور در این زمینه ها و داشتن خیریه های بسیار است.
وی با بیان اینکه باید از این ظرفیت های بسیار خوب اصفهان در زمینه کارهای خیر، استفاده کرد، افزود: می توان از ظرفیت های تبلیغاتی شهر اصفهان برای انجام کارهای احسان و نیکوکاری در تمام طول سال استفاده کرد و این گونه حرکات را تنها به ماه مبارک رمضان محدود نکرد.
حسن علیزاده بر ضرورت همگرایی در سطح استان و خیریه ها تاکید کرد و افزود: با برقراری این همدلی و همگرایی در سطح استان و خیریه ها می توان کارهای بسیار خوبی انجام داد.
وی تاکید کرد: درآمد مشارکت های مردمی سال ۹۴ این کمیته از ۹۵۰ میلیارد تومان به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده که درصد قابل توجهی است.

چاپ چاپ