پخش اثر مستند تبریز در مجمع جهانی متروپلیس در مونترال کانادا
مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز خبر داد؛

پخش اثر مستند تبریز در مجمع جهانی متروپلیس در مونترال کانادا...

تاریخ انتشار: 21 ژوئن 2017 - اخبار بین الملل, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهریارنیوز: مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز از پخش اثر مستند تبریز در مجمع جهانی کلان‌شهرهای جهان (متروپلیس) خبر داد.
به گزارش شهریار، میراعتماد عمادی با بیان این مطلب اظهار داشت: مجمع جهانی کلان‌شهرهای جهان(متروپلیس) که در روزهای آتی، با بررسی موضوعات روز مدیریت کلان‌شهرها، در مونترال کانادا آغاز به کار می‌کند، بخشی از نشست‌ خود را به حوزه‌های گردشگری اختصاص خواهد داد و طی آن، اثر مستند تبریز، برای شهرداران و نمایندگان کلان‌شهرهای عضو، نمایش داده می‌شود.
وی اضافه کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری، موقعیت توسعه استان، تاریخ و فرهنگ مردم و دستاوردهای فنی و عمرانی، از محورهای عمده این اثر مستند است.
مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، با اشاره به این‌که تبریز از نامزدهای میزبانی مجمع سال آینده متروپلیس است، اظهار داشت: اعضای متروپلیس در نشست مونترال، در مورد میزبانی آینده این مجمع تصمیم‌گیری خواهند کرد.
وی یادآور شد: شهرداری تبریز از مدت‌ها پیش، در خصوص میزبانی رویدادهای مختلف بین‌المللی، مکاتباتی با دبیران کل مجامع بین‌المللی انجام داده که از آن بین می‌توان به اتحادیه کلانشهرهای جهان (متروپلیس)، سازمان پایتخت‌ها و شهرهای اسلامی (OICC)، سازمان شهرهای متحد و حکومت‌های محلی(UCLG)، دبیرکل منطقه ای سازمان شهرهای متحد و حکومت‌های محلی منطقه غرب آسیا و خاورمیانه(UCLG-MEWA) و مجمع شهرداران آسیایی اشاره کرد.

چاپ چاپ