تقدیر از اهتمام ویژه شهردار تبریز در حمایت از کاروان راهیان نور
شهردارِی تبریز

تقدیر از اهتمام ویژه شهردار تبریز در حمایت از کاروان راهیان نور...

تاریخ انتشار: 24 ژوئن 2017 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

با حضور نماینده ولی فقیه در استان صورت گرفت؛
تقدیر از اهتمام ویژه شهردار تبریز در حمایت از کاروان راهیان نور

شهریارنیوز: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، از حمایت های شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تبریز و همچنین برخی از مدیران شهرداری در پشتیبانی از اردوهای راهیان نور قدردانی شد.
به گزارش شهریار، در مراسمی که با حضور حجت‌الاسلام‌ آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، فرماندهان ارشد نظامی در استان، ایثارگران هشت‌سال دفاع مقدس و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، از خادمان شهدا و سازمان‌ها، ادارات و نهادهای خدمت‌رسان فعال در کاروان راهیان نور تجلیل شد.
نماینده‌‌فقیه در استان و فرمانده‌سپاه عاشورا در این مراسم به پاس حمایت‌های مستمر شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز از اردوهای راهیان نور استان، از دکتر نجفی و دکتر دبیری تقدیر کردند.
حجت‌الاسلام‌حمیدی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تبریز، رسول موسایی شهردار منطقه ۲ تبریز و احمد زارعی مسئول بسیج شهرداری تبریز، از دیگر تقدیرشدگان این آئین ویژه بودند.
شهرداری تبریز در سال‌های اخیر، علاوه بر حمایت‌های مالی، در زمینه توسعه مراکز اسکان راهیان نور، ارائه خدمات حمل‌و‌نقل و تدارکات و سایر پشتیبانی‌های معنوی و فرهنگی، نقش کلیدی در استمرار کاروان اردوهای راهیان نور داشته‌است.

چاپ چاپ