تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و جانبازان انقلاب  در  منطقه ۱۳
در مراسم یادواره ٤٠ شهید مسجد لیلة القدر صورت گرفت :

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و جانبازان انقلاب در منطقه ۱۳...

تاریخ انتشار: 22 جولای 2017 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در مراسم یادواره ۴٠ شهید مسجد لیله القدر صورت گرفت :
تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و جانبازان انقلاب در منطقه ۱۳

به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ ، یادواره شهدای مسجد لیله القدر با حضور سردار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، جانبازان و خانواده شهدا با مداحی سید مجید بنی فاطمه در محله شورا ناحیه سه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، در مراسم ۴٠ شهید مسجد لیله القدر از خانواده شهدای مدافع حرم و جانبازان انقلاب تجلیل به عمل آمد و در ادامه مراسم مداح اهل البیت (ع) حاج مجید بنی فاطمه به مدیحه سرایی پرداختند.
سردار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در یادواره شهدای مسجد لیله القدر در تهران‌نوگفت: ما به مجالسی همچون یادواره‌های شهدا احتیاج داریم تا با آرمان‌های امام راحل، اهداف انقلاب و نظام اسلامی، تجدید میثاق کنیم.
وی افزود: در جلساتی همچون یادواره‌های شهدا، باید مسائل روز را تحلیل کرده و با آرمان‌های امام و اهداف انقلاب، تطبیق دهیم تا بتوانیم خودمان را با مسیر شهدا در یک راه قرار دهیم. برای این کار، لازم است که همه‌ی ما به مسائل روز، احاطه کاملی داشته باشیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: امروز نظام سلطه بیش از هر دوره‌ای نسبت به نظام و ملت ما توطئه می‌کند؛ در واقع، توطئه‌های آمریکا در عصر کنونی، بیش از هر دوره دیگر است و پیچیدگی آن نیز نسبت به گذشته فوق‌العاده افزایش یافته است.

چاپ چاپ