در سومین هفته از طرح جهادی نگهداشت شهر:

۱۰۰ معبر ناحیه ۳ منطقه ۴ بهسازی و آسفالت شد

تاریخ انتشار: 22 جولای 2017 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۴ گفت: در سومین هفته از اجرای طرح جهادی نگهداشت معابر شهری ، ۱۰۰ معبر محلات پاسداران ضرابخانه، مبارک اباد حسین آباد و شیان لویزان و شهرک ولیعصر(عج) بهسازی و مناسب سازی شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ مهندس سید امیر عباس بهاری با اعلام این خبر گفت: به منظور رسیدگی دقیق به مسایل و مشکلات شهری و همچنین زیبایی منظر شهری، مرحله سوم طرح جهادی نگهداشت شهری در بزرگترین ناحیه منطقه ۴ در دستور کار قرار گرفت و به پایان رسید.
وی با اشاره به اقدامات این طرح در حوزه فنی و عمرانی افزود: به منظور تسریع در عبور و مرور خودروها و همچنین رفع مشکلات آبگرفتگی ، ۱۰۰ معبر در فضایی به مساحت ۲۶۹ متر مربع لکه گیری هندس و ۵۱ نهر نیز مرمت و بهسازی شد.
بهاری اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و استفاده بهینه شهروندان از فضاهای شهری، پیاده روهای معابر و همچنین محدوده بوستان ها به مساحت تقریبی ۶۰ متر طول به همراه همسطح سازی و ایمن سازی دریچه ها در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار گرفت.
شهردار منطقه ۴ فعالیت های ترافیکی را از دیگر برنامه های طرح نگهداشت در ناحیه ۳ عنوان کرد و گفت: ساماندهی تابلوهای اسامی معابر، ترافیکی و انتظامی در ۶۶ معبر و مرمت و نگهداشت ۳۲ عدد از تجهیزات شهری و المان های ترافیکی از جمله اقدامات این معاونت است.
وی بازدید و شناسایی نقاط دارای گره های ترافیکی را از دیگر اقدامات این طرح فوریتی عنوان کرد و گفت: به منظور کاهش حوادث ناشی از تصادفات رانندگی، ضمن بازدید و شناسایی نقاط دارای گره ترافیکی و پرحادثه در معابر محلی و بزرگراهی اقدامات لازم در این خصوص در دستور کار قرار گرفت.
بهاری تصریح کرد: در حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست، علاوه بر رفع خاموشی ۱۱ بوستان محلی و فرامنطقه ای ۱۸۰۰۰ مخزن و زیر مخزنی، ۳۹۰۰۰ متر گاردریل، ۷۱۰۰۰ متر جدول و ۴۵ ایستگاه اتوبوس شستشو و رنگ امیزی شد.
شهردار منطقه ۴ افزود: جمع آوری ۲۵ تن خاک و نخاله بلا صاحب، شستشوی ۲۰۰ متر مربع کرکره و سایبان راسته های تجاری، لایروبی ۶۰۰۰ متر کانال و ۷ حوضچه فعال از دیگر اقدامات صورت گرفته در طرح جهادی نگهداشت در ناحیه ۳ منطقه ۴ است.
بهاری خاطر نشان کرد: تاکنون طی ۳ هفته طرح جهادی نگهداشت شهر در نواحی ۱، ۲ و ۳ اجرا شده است و سایر نواحی در دستور کار قرار دارند.

چاپ چاپ