افتتاح پیاده راه بوستان شهید باهنر کرمان

افتتاح پیاده راه بوستان شهید باهنر کرمان

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سرویس خبر : اداره ی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان

پیاده راه بوستان شهید باهنر ( پارک جنگلی) واقع در بلوار آیت الله صدوقی افتتاح شد.
شب گذشته با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، شهردار کرمان و جمعی از مدیران شهری، پیاده راه بوستان شهید باهنر افتتاح شد.
رییس شورای اسلامی شهر کرمان ضمن خیر مقدم و قدردانی از شهردار و کارمندان شهرداری گفت: در خصوص گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم پارکی در بلوار پزشک به نام شهید حججی نام گذاری شده است.
در ادامه شهردار کرمان از همکاری خوب دکتر نقوی رییس مرکز تحقیقات کشاورزی استان کرمان و همچنین واگذاری زمین این مرکز برای اجرای پیاده راه شهید باهنر تشکر کرد.
مهندس علی بابایی ضمن ارائه گزارشی از افتتاحیه های قبلی و افتتاحیه هایی که طی شب های آینده در دستور کار قرار دارد، گفت: از ۳۰ پارک پیش بینی شده تاکنون ۲۲ پارک به بهره برداری رسیده و در شبهای آینده این افتتاحیه ها همچنان ادامه دارد.

افتتاح پیاده راه بوستان شهید باهنر
وی بابیان اینکه بهسازی کل بوستان شهید باهنر و همچنین پیاده رو سازی آن ادامه دارد ، از ایجاد پیست دو چرخه سواری، نصب ۳۰۰ چراغ روشنایی برای روشنتر شدن بوستان خبر داد.
شهردار کرمان همچنین از افتتاح مقبره خواجه اتابک ، ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی ، سنگفرش میدان ارگ ، حمام باغ لله، احیا مدرسه حیاتی و بازگشایی خیابان گلباز خان بعد از ۲۰ سال وقفه خبر داد و گفت: در ده روز آینده رینگ میدان آزادی جدول گذاری می شود که تا سه ماه آینده به پایان می رسد.
وی همچنین از اضافه شدن ۶۰۰۰ مترمربع دیگر از زمین تحقیقات کشاورزی به بوستان باهنر در آینده ای نزدیک خبر داد.
شهردار منطقه سه در ابتدا به ارائه گزارش عملکردی از زمان ورود خود به منطقه سه پرداخت و گفت: طول پیاده راه بوستان شهید باهنر ۷۶۰ متر مربع است که دارای ۴ آبنما ، المان شهید باهنر ، ۷۰ پایه چراغ برق و سه میز تنیس می باشد .
در پایان رییس اداره تحقیقات کشاورزی استان کرمان ضمن تشکر از پی گیری و همراهی استاندار کرمان، از شهردار کرمان و شهردار منطقه سه نیز تشکر کرد و گفت: آماده هر گونه همکاری برای ادامه کار با شهرداری کرمان هستیم.

چاپ چاپ