تقدیر شهرداری زاهدان از تلاشها و همکاریهای صدا و سیمای مرکز استان سیستان و بلوچستان

تقدیر شهرداری زاهدان از تلاشها و همکاریهای صدا و سیمای مرکز استان سیستان و بلوچستان...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در نشستی که شب گذشته با حضور شهردار زاهدان، مدیرکل صدا و سیمای استان، تنی چند از معاونین و مدیران شهرداری و خبرنگاران صدا و سیما برگزار شد از تلاشها و همکاریهای صدا و سیمای مرکز استان با مجموعه شهرداری تقدیر شد.
شهردار زاهدان: اقدامات صدا و سیمای مرکز استان در ارتقای آگاهی مردم و اطلاع رسانی به موقع از اقداماتی که صورت می گیرد جای تقدیر و تشکر دارد.
مهندس خاشی: مردم حق دارند از حقوق شهروندی خود به صورت کامل اطلاع داشته باشند و این وظیفه ماست که به طرق مختلف در مسیر تحقق آن گام برداریم.
شهردار زاهدان: هر چه بیشتر در راستای اطلاع رسانی مردم تلاش شود به همان نسبت افزایش حس مشارکت پذیری آنان را در امور شاهد خواهیم بود.
کردستانی: مردم ولی نعمت ما هستند و این وظیفه ما را دو چندان کرده و باعث شده که ما بر اساس وظایفی که داریم به عنوان یک سازمان، تا آنجا که می توانیم جوابگوی آنان باشیم.
مدیرکل صدا و سیمای استان: صدای مردم باید شنیده شود و درخواستها و مطالبات آنها باید به گوش مسئولین برسد لذا اگر ما جوابگوی درخواستهای مردم نباشیم موضوعیت تماسها و ارتباطات مردمی با توجه به شرح وظایفی که ما داریم زیر سوال خواهد رفت.
کردستانی: کار در شهرداری خیلی سخت است و در واقع می توان گفت فعالیت ها و تلاشهای عزیزان ما در مجموعه شهرداری به عنوان یک خدمت مقدس و ستودنی مطرح می باشد که البته مسولیت سنگینی را در این راستا بر دوش این عزیزان گذاشته است.
در پایان این نشست ضمن اعطای تقدیرنامه هایی از طرف شهرداری زاهدان، با تقدیم هدایایی به رسم یادبود از تلاشهای فعالان عرصه خبر تقدیر شد

چاپ چاپ