به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه يک

با آموزش مربی گری ورزش ملی ، سنتی، ایرانی بهکاپ توسعه می یابد...

تاریخ انتشار: 17 آگوست 2017 - اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

با آموزش مربی گری
ورزش ملی ، سنتی، ایرانی بهکاپ توسعه می یابد
ورزش ملی ، سنتی، ایرانی بهکاپ با برگزاری کارگاه های آموزشی مربیگری برای کارآموزان و علاقمندان به این رشته ورزشی، توسعه می یابد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، علی خسروی رئیس اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر اظهار داشت : پرداختن به ورزش بهکاپ باعث پرورش قدرت تفکر، تمرکز و ایجاد آرامش در افراد می شود و این ورزش می تواند در تفریحات و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نقش بسزایی را ایفا نماید .
وی گفت: مجموعه ورزشی گلها ودانشگاه واقع در بلوار اوشان و زمین چمن مصنوعی شهید سلحشور به مدت سه روز میزبان دومین کارگاه ودوره آموزش مربیگری بهکاپ بود و براساس سهمیه بندی سازمان ورزش شهرداری تهران از مناطق ۲۲ گانه تعداد ۴۴ کار آموز به همراه شش نفر از کارکنان اداره تربیت بدنی منطقه یک در کلاس های تئوری و عملی این کارگاه حضور یافتند.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه یک تصریح کرد: باتوجه به اهمیت این کارگاه از خانم افروز خسروی پناه سرپرست انجمن بهکاپ کشور و دارای سابقه بازی در تیم ملی دعوت شد ، به عنوان مدرس و مربی در این کلاس حضور یابند و بانوان تهرانی را آموزش دهند.
خسروی خاطر نشان ساخت: منطقه یک در سال گذشته پایلوت این ورزش ملی ،سنتی ،ایرانی و خانوادگی بود و با توجه به دسترس بودن این ورزش خانوادگی پیش بینی می شود شهروندان کلیه مناطق تهران به صورت جدی تر در این ورزش حضور بیشتری یابند.

چاپ چاپ