تاریخ انتشار: 17 آگوست 2017 - اخبار

برگزاری برنامه های متنوع آموزش شهروندی در سطح محلات منطقه ۷...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از برگزاری برنامه های متنوعی با محوریت موضوع آموزش شهروندی در سطح محلات نواحی ۵ گانه این منطقه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمدرضا غلامی توجه به آموزش های شهروندی را یکی از اولویت های معاونت اجتماعی و فرهنگی دانست و گفت: آموزش های شهروندی راهی برای کاهش آسیب های شهری و اجتماعی و پیشرفت جامعه است.
وی با اشاره به جایگاه آموزش های شهروندی در جوامع امروزی، افزود: به منظور ترویج الگوی رفتارهای صحیح و توسعه اجتماعی در میان افراد جامعه و همچنین ترغیب آنها به مشارکت حل معضلات شهری و اجتماعی، برنامه های متنوعی با محوریت موضوع آموزش شهروندی در سطح محلات نواحی ۵ گانه منطقه اجرا می شود.
معاون شهردار منطقه ۷ تصریح کرد: آموزش شهروندی در هر جامعه به طور کلی تابع فضای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آن جامعه بوده و با آموزش ارزش ها به شدت گره خورده است به طوری که رموز و پیچیدگی‌های موجود در ارزش‌های حاکم بر هر جامعه‌ای، تصویری متفاوت به شهروندان می دهد.
وی تاکید کرد: اجرای برنامه های متنوع در حوزه آموزشهای شهروندی در سرای محلات سطح منطقه نشان گر پویایی، توجه ویژه و اهتمام تمام همکاران ما در حوزه اجتماعی است که امیدوارم با تلاش آنها بتوانیم در پیشرفت و توسعه جامعه مثمرثمر باشیم.
معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۷ در ادامه از اجرای برنامه های متنوع با محوریت فرهنگ سازی سبک زندگی سالم در محلات این منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: موضوع سبک زندگی سالم امروزه یکی از مقوله هایی بوده که به آن توجه کمتری شده و ترویج آن در میان افراد جامعه یک امر الزامی و ضروری است.
وی تاکید کرد: از همین رو با همکاری کارشناسان حوزه سلامت در محلات منطقه ۷، کارگاه های آموزشی با موضوع سبک زندگی سالم برای شهروندان برگزار می شود.
غلامی در پایان بیان کرد: در این کارگاه ها، شرکت کنندگان با الگوهای صحیح رفتاری، سبک زندگی اسلامی، چگونگی برخورد با اعضای خانواده و دیگر افراد جامعه، راه های شاد زیستن و چگونگی مواجهه با مشکلات و پشت سر گذاشتن بحران های زندگی آشنا شدند.

چاپ چاپ