عملکرد سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ (HSE) ارزیابی شد
تاریخ انتشار: 25 سپتامبر 2017 - اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌

عملکرد سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ (HSE) ارزیابی شد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

عملکرد سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ (HSE) ارزیابی شد

با حضور قائم مقام سامانه مدیریت HSE شهرداری تهران، قمیان قائم مقام منطقه ۲۲ و کارشناسان این مجموعه، عملکرد سیستم مدیریت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، با حضور مدیران و کارشناسان سامانه مدیریت HSE شهرداری تهران جلسه افتتاحیه و اختتامیه ارزیابی عملکرد سامانه HSE منطقه ۲۲ برگزار شد. در این جلسه عسگری قائم مقام این سامانه در شهرداری تهران پس از جمع ‌بندی عملکرد حوزه ها و ادارات مستقل منطقه از زحمات این منطقه به منظور تلاش برای برقراری مطلوب سیستم مدیریت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست تشکر و قدردانی کرد و از مسئولین خواستار ادامه هر چه بیشتر و بهتر این روند تا اجرای کامل این سیستم در منطقه شد.

در جلسه اختتامیه ارزیابی عملکرد سیستم HSE منطقه ۲۲ که عصر دیروز در ساختمان شماره یک این مجموعه برگزار شد، قائم مقام این سامانه در شهرداری تهران با بیان سخنانی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم در بهبود مستمر سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست، برنامه ریزی جهت بازرسی و ممیزی HSE است و بهره گیری از ابزارهای نوین مدیریتی و راهبری در مقوله بهداشت، ایمنی و محیط زیست، تعاملات بیشتر و بهتر حوزه های اجرایی و ستادی، برگزاری جلسات توجیهی و آموزش کارشناسان در ارتقاء این سیستم تاثیر بسزایی خواهد داشت. بر همین اساس ارزیابی عملکرد HSE منطقه توسط تیم ارزیابان این سامانه در قالب چند گروه مجزا با هدف ارزیابی، ارتقاء و بهبود مستمر عملکرد فرآیندهای سازمانی و انطباق هرچه بیشتر با الزامات قانونی این سیستم پیرامون ۱۴ محور اصلی انجام شد.

وی افزود: معاونت ها و ادارات مستقل منطقه در خصوص خط مشی، رعایت الزامات در انجام فعالیت های محوله و بازنگری سیستم مدیریت و تعهد به الزامات استانداردهای مرتبط با این حوزه مورد ارزیابی عملکرد قرار گرفت. شاخص های ارزیابی شده از جمله رهبری طرح ها، نظام مدیریت ارزیابی، مدیریت حوادث،برنامه ها و اهداف،یکپارچگی سرمایه، شناسنامه مشاغل، شناسایی شرح وظایف درون سازمانی، آموزش ها،مجوزهای کاری و … بودند.
گفتنی است پس از اتمام ارزیابی این سیستم در کلیه مناطق شهرداری تهران نتایج رتبه بندی مناطق در شاخص های در نظرگرفته شده اعلام می شود.

چاپ چاپ