تاریخ انتشار: 02 اکتبر 2017 - مناقصه ها و مزایده ها

آگهی مناقصه عمومی اجرای اسکلت بتنی پایانه مسافربری شهر لار (نوبت چهارم)...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

آگهی مناقصه عمومی اجرای اسکلت بتنی پایانه مسافربری شهر لار (نوبت چهارم)

۱- نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شهرداری لار به نشانی فارس- لارستان- شهرقدیم خیابان آیت ا… خامنه ای
۲- موضوع مناقصه: عبارت است از اجرای اسکلت بتنی پایانه مسافربری لار باستناد شماره ۱۶۳۳-۲۷/۱۱/۹۵ شورای اسلامی شهر لار با مشخصات ذکر شده در اسناد مناقصه و با شرایط کلی زیر و با مبلغ برآورد ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۱۰ (ده میلیارد ریال) از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.
۳- زمان و مهلت و نشانی دریافت اسناد: متقاضیان محترم می توانند حداکثر تا ۱۰ روز پس از تاریخ نشر آگهی چاپ دوم با مراجعه به واحد امور قراردادها به نشانی مندرج در بند یک آگهی اسناد مناقصه را دریافت نمایند و حداکثر تا تاریخ ۳۰/۰۷/۹۶ پاکتهای خود را شامل تضمین (پاکت الف)، (پاکت ب) شامل اساسنامه، آخرین تغییرات، سوابق شرکت و اسناد حایز اهمیت جهت بررسی و پیشنهاد قیمت (پاکت ج) به دبیرخانه شهرداری تحویل نمایند ضمناً تاریخ بازگشایی پاکتها ۰۱/۰۸/۹۶ می باشد.
۴- نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: واریز مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۵۰۰ ریال بعنوان سپرده شرکت در مناقصه بصورت ضمانت نامه بانکی معتبر و یا واریز همان مبلغ به حساب سپرده ۱۰۰۷۹۰۳۲۹۷۶۶ بانک شهر
۵- شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مجاز و مختار است و به پیشنهادات مشروط و مخدوش و فاقد سپرده و همچنین به پیشنهادات خارج از مهلت مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۶- سپرده نفرات اول تا سوم در صورتی که برنده شناخته شدند و حاضر به انجام عقد قرارداد نگردند به نفع شهرداری ضبط خواهد شد و هزینه آگهی مناقصه به عهده برنده مناقصه خواهد بود.
۷- شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبولی کلیه شرایط و مندرجات مناقصه و قرارداد می باشد.
۸- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است. و متقاضیان محترم می توانند جهت اخذ اطلاعات بیشتر با شماره ۵۲۳۳۹۴۹۰-۰۷۱ تماس حاصل فرمایند.
۹- مدت اجرای پروژه تا پایان سال ۹۶ می باشد.

نوبت چاپ اول آگهی: ۱۲/۰۷/۹۶
نوبت چاپ دوم آگهی: ۲۰/۰۷/۹۶
محمد رضا قنبرنژاد
شهردار لار

چاپ چاپ