- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

اولین جلسه شورای اسلامی شهر مرودشت برگزار شد

پس از انتخاب شهردار مرودشت:
اولین جلسه شورای اسلامی شهر مرودشت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مرودشت: اولین جلسه شورای اسلامی شهر مرودشت پس از انتخاب شهردار در مورخ۱۵ مهرماه برگزار شد.
در ابتدامهندس زارعی نژاد ریاست شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم و آرزوی توفیق و موفقیت برای مهندس چراغی بیان داشت : شهرداری باید یک چشم انداز چهار ساله داشته باشد تا بتواند در بحث مدیریت پروژه ها خدمات مطلوب تری به شهروندان ارائه دهد.
وی در ادامه ضمن اشاره ای به خشکسالی های اخیراضافه کرد این معضل تاثیری به سزائی بر درآمد شهرداری داشته و این را می طلبد که مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهربا تمام توان به فکر درآمد پایدار باشندتا بتوانیم گوشه ای از مشکلات را حل نمائیم.
چنگیز نجاتی دیگر عضو شورای شهر بیان داشت: ما اعضای شورای شهر و شهرداری باید یارهمدیگر باشیم و همدیگر را حمایت کنیم تا بتوانیم در خدمات رسانی به شهروندان موفق باشیم و رضایت مندی آنها را جلب کنیم و اقداماتی را که توسط این دو مجموعه انجام می شود به صورت شفاف به شهروندان اطلاع رسانی کنیم تا در جریان امورات شهرداری و شورای شهر قرار گیرند.
ساسان طهماسبی نائب رئیس شورای اسلامی شهر بیان داشت:شهروندان بهترین افراد و کارشناسان و داور هستند و می بایست به نظرات آنها احترام گذاشت و استفاده کنیم تا از کاری که انجام می شود خروجی خوبی داشته باشیم چراکه همه این امورات با مشورت جمعی انجام شده است .
مهندس ابوذر چراغی شهردار مرودشت ایراد نمود:اینجانب شهرداری را با بیش از ۱۵ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته ام و انشاالله با تشکیل کمیته های تخصصی وبرنامه ریزی های اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهرداری ، پروژه های جدید عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و …. را تعریف و بتوانیم مقداری از این بدهی ها را پرداخت کنیم.
وی در ادامه گفت:در حال حاضر در شهرداری بیش از ۵۰۰ فقره چک برگشت خورده معادل ۵۰ میلیارد ریال موجود می باشد که درصدد هستیم با پیگیری هایی که در حال انجام هست این مشکل را مرتفع نمائیم.

?? ??
عضویت درکانال تلگرام شهرداری
https://t.me/joinchat/AAAAADvdTWVrmGyGZqaWxw