- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

دیدار جمعی از بسیجیان و پیشکسوتان شهرستان با شهردار مرودشت

به گزارش روابط عمومی شهرداری مرودشت : در اولین هفته کاری شهردار جمعی از بسیجیان و پیشکسوتان شهرستان با حضور در محل دفتر ایشان ضمن تبریک ، حمایت خود را از وی در جهت خدمات رسانی به شهروندان عزیر شهر مرودشت اعلام نمودند.
در ابتدا غلامعلی خسروانی شهردار اسبق در این جمع بیان نمود با توجه به وجود پتانسیل های مختلف درشهر انتظار می رود شهردار مرودشت از نیروهای متخصص و کارآمد مشورت گرفته و با یک عزم عمومی شاهد شکوفایی شهر مرودشت در ابعاد مختلف اقتصادی، عمرانی ، فرهنگی و… باشیم.
مهندس ابوذر چراغی شهردار مرودشت ضمن تشکر از حضور پیشکسوتان وبسیجیان شهرستان بیان داشت پیشرفت شهرداری زمانی خواهد بود که همه شهروندان به خصوص بسیجیان و پیشکسوتان خود را از مجموعه شهرداری بدانند و شهرداری را حمایت نمایند.
وی درادامه افزود: ما می بایست کسری بودجه ۶۰ میلیاردی خود را در شش ماهه اول سال جاری هر چه سریعتر جبران نمائیم که یکی از این اقدامات می تواند جذب سرمایه گزار باشد لذا تقاضا دارم سرمایه گذارانی راکه می شناسید به شهرداری معرفی نمائید تا بتوان برخی از مشکلات شهر از جمله اشتغال، رونق بازار و … را مرتفع نمود وما این قول را خواهیم داد که تمام توان خود را جهت هموار سازی مراحل اداری و اجرایی و همچنین بسته های تشویقی برای سرمایه گزاران بکار خواهیم برد.
در ادامه مهندس همت عضو شورای اسلامی شهر مرودشت در جلسه بیان داشت : با پشتوانه و اعتمادی که از سوی شهروندان محترم به اعضای شورا شد، ماهم این اعتماد را پاسخ دادیم و توانستیم یک شهردار بومی و متخصص و با سابقه شهردار بودن انتخاب نمائیم.
در پایان بسیجیان و پیشکسوتان حضار در جلسه دیدگاهها و نظرات خود را در خصوص حوزه فعالیت های شهرداری و شهر اعلام نمودند.

?? ??
عضویت درکانال تلگرام شهرداری
https://t.me/joinchat/AAAAADvdTWVrmGyGZqaWxw