معاون فنی و عمران منطقه 7 خبر داد؛

پیشرفت ۶۵ درصدی ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی مرودشت

تاریخ انتشار: 17 اکتبر 2017 - اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون فنی و عمران منطقه ۷ از پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی مرودشت در این منطقه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمدجواد خسروی با اشاره به اینکه این طرح در راستای افزایش فضاهای ورزشی اجرا می شود، افزود: توسعه فضاهای ورزشی امری بسیار مهم و حائز اهمیت برای جوانان است که با رفع این معضل بسیاری از مشکلات به‌ویژه موضوع اوقات فراغت از بین خواهد رفت.
وی با اشاره به اینکه به دلیل کمبود فضاهای ورزشی ساخت مجموعه هایی از این دست از اولویت های منطقه است، تصریح کرد: سالن های چند منظوره ورزشی و بدنسازی از جمله مواردی است که در این مجموعه احداث خواهد شد.
به گفته معاون شهردار منطقه ۷ مجموعه فرهنگی ورزشی مرودشت در خیابان معلم، خیابان مرودشت واقع شده است.
وی در ادامه به ساخت مجموعه ورزشی شهید توکلی به عنوان یکی از مهمترین پروژه های عمرانی قلب پایتخت اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این مجموعه ورزشی در ناحیه یک به متراژ ۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع در ۵ طبقه در حال ساخت است.
خسروی با تاکید بر نقش کلیدی فعالیت های ورزشی در ارتقاء سطح سلامت شهروندان یادآور شد: دستیابی به نشاط اجتماعی در گرو سلامت روحی و جسمی شهروندان است بنابراین ترویج فرهنگ ورزش در میان افراد جامعه امری اجتناب ناپذیر است.
وی عنوان کرد: این مجموعه ورزشی یکی از مجهزترین و کامل ترین مجموعه های ورزشی پایتخت می شود که شامل استخر،مجموعه آبی کودک ، سالن ایروبیک ،باشگاه بدنسازی و … است.

چاپ چاپ