- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه یک برگزار شد

مراسم معارفه مهندس حبیب اله تاجیک اسماعیلی به عنوان شهردار جدید منطقه یک شهرداری تهران با حضور دکتر حسن رباطی معاون هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران،عزت اله خانمحمدی فرماندار شمیرانات ،معاونان ومدیران شهری منطقه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک،در این مراسم دکتر حسن رباطی معاون هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران ضمن قدردانی از تلاشهای بی وفقه ،پیگیرانه و سخت کوشی آقای مهندس سلیمانی در ابعاد مختلف مدیریتی ،اجرایی و فعالیتهای ثمربخش ایشان در مدت تصدی مسئولیت شهرداری منطقه یک،خاطرنشان کرد:رویکرد اصلی امروز شهرداری برنامه مداری است و در همین راستا رویکرد ناحیه محوری و محله محوری اهمیت ویژه ایی پیدا می کند .
وی با اشاره به اینکه منطقه یک از پتانسیل ویژه ایی به دلیل وجود مکانهای مهم زیارتی،تاریخی،گردشگری و همچنین وجود شخصیتهای مهم کشوری برخوردار است،اظهار داشت:شهرداری می تواند در خدمات و فعالیتهای خود ارزش افزوده ایجاد کند.
مهندس فخرالدین سلیمانی شهردار قبلی منطقه یک نیز با ارائه گزارشی به بودجه نقدی و غیرنقدی و درآمد منطقه اشاره و وضعیت پروژه های در دست اقدام منطقه را تشریح کرد
وی از همه ی همکاران و شورایارانی که در مدت مسئولیت ایشان همکاری صمیمانه داشتند تشکر و قدردانی کرد و برای آقای مهندس تاجیک اسماعیلی آرزوی توفیق در بهره گیری از این فرصت و انجام خدمات صادقانه و موثر را برای شهروندان داشت.
در ادامه مراسم آقای مهندس حبیب اله تاجیک اسماعیلی ضمن تشکر از تلاشهای آقای مهندس سلیمانی اظهار داشت: توفیقی نصیب بنده شد تا دوباره بتوانم در شهرداری تهران خدمت کرده و بدیهی است اینجانب بر حسب وظیفه شرعی ،دینی و اخلاقی خود بر حصول این امر اهتمام کامل دارم و از هیچ تلاش و کوششی در جهت خدمت رسانی به شهروندان دریغ نخواهم کرد.
وی تعامل بیشتر با شهروندان برای ارتقاء کیفیت زندگی شهری را مورد تاکید قرار داد و خواستار مشارکت بیشتر شورایاران و صاحبنظران در مسائل شهری شد
شایان ذکر است در این مراسم که روز یکشنبه مورخ ۷ آبان ماه سال جاری در سالن کنفرانس شهرداری منطقه یک برگزار شد ،آقای مهندس عزت اله خانمحمدی فرماندار شمیرانات و دکتر سید مهدی اعرابی دبیر دبیران شورایاری محلات منطقه یک نیز طی سخنانی از تلاشهای آقای سلیمانی تشکر و برای آقای مهندس تاجیک اسماعیلی آرزوی موفقیت کردند.