شرکت اتوبوسرانی اصفهان نیازمند تحول است
شهردار اصفهان در جلسه علنی امروز شورای شهر :

شرکت اتوبوسرانی اصفهان نیازمند تحول است

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار اصفهان گفت: وضعیت سازمان اتوبوسرانی به شکلی است که باید تغییر و تحولاتی در آن انجام شود.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،قدرت الله نوروزی در جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به این موضوع پیشنهاد می شود تا لایحه دوفوریتی انتخاب قدرت الله افتخاری برای عضویت در هیات رییسه شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان بررسی شود.
وی افزود: البته اگر امکان داشت این لایحه باید به صورت ۳ فوریتی دیده می شد.
شهردار اصفهان اضافه کرد: برای انتخاب آقای افتخاری تحقیقات زیادی کردم تا وضعیت کاری او مشخص شود چراکه به اتوبوسرانی نباید نگاه غیرسیستمی کرد به دلیل اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی امروز مانند گاراژ های قدیم نیست بلکه محاسبات زیادی برای اداره این شرکت نیاز است. نوروزی اضافه کرد: مدیر این شرکت باید با مسایل ترافیکی آشنا باشد که البته آقای افتخاری آشنایی های لازم با این حوزه را دارد.
وی اضافه کرد: بنده نسبت به این فرد هیچ شناخت قبلی نداشتم اما با بررسی ها و تحقیق متوجه شدم که می توان این فرد را برای این کار برگزید.
در ادامه بررسی های این لایحه پور محمد شریعتی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: در مورد اداره این شرکت نگرانی هایی وجود دارد از این رو نباید شخصی در آن گمارده شود که آشنایی با فعالیت های شرکت واحد اتوبوسرانی را ندارد.
علیرضا نصر اصفهانی اما به شناختی که از قدرت الله افتخاری دارد اشاره کرد و گفت: شهرداری خواهان استفاده از نیروهای جوان است که البته این فرد از بدو ورود به مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک مشغول بوده است.
این عضو شورا ادامه داد: شهردار اصفهان یکی از بهترین ها را برای عضویت در هیات مدیره شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان انتخاب کرده است.
لازم به ذکر است در پایان با رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان این فرد به عضویت هیات رییسه شرکت واحد اتوبوسرانی در آمد و احتمالا با رأی اعضای هیات رییسه به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب خواهد شد.

چاپ چاپ