- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

کمیته زیباسازی شهرداری مرودشت تشکیل جلسه داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری مرودشت دومین جلسه کمیته زیباسازی با حضور شهردار و معاونین وی در شهرداری مرودشت برگزار گردید
در این جلسه اعضا به بیان طرح ها و ایده ها و نقطه نظرات خود درجهت زیباسازی هرچه بیشتر دومین شهر استان پرداختند شد مهندس چراغی شهردار مرودشت در این جلسه ضمن اعلام نارضایتی از چهره دومین شهر استان فارس که مهد تمدن ایران زمین است گفت : این وضعیت در خور و مناسب شهر مرودشت نیست و باید در تغییر آن تلاش شود تا که گردشگر یا مسافر وارد شهر مرودشت می شود با یک خاطره خوب مرودشت را ترک کند و به یاد بسپارد.
وی در ادامه افزود : زوائد شهری و نازیبائیها از جمله نصب تابلوها ، سایه بان ها ، روشنایی و… که در مرحله اول می بایست پاکسازی شود
شهردار مرودشت در ادامه تصریح کرد : یکی دیگر از مشکلات شهر دیوار نوشته ها و شعارهای تبلیغاتی می باشد که از ۶ آبان ماه شهرداری اقدام به پاکسازی آنها کرده است که با این روش سعی داریم بتوانیم زیبایی دوباره ای به شهر باز گردانیم.
مهندس چراغی در ادامه افزود : بلوار جدید الاحداث غدیر را به عنوان پایلوت از لحاظ روشنایی، پایه های برق ، نور پردازی خواهیم کرد تا پس از نظر سنجی و اعلام مورد رضایت شهروندان در فازهای بعدی نقاط مختلف شهر را زیبا سازی کنیم .
شهردار مرودشت افزود : با توجه به تردد زیاد شهروندان و وسایل نقلیه بلوار امام علی (ع) طرح کاهش رفوژ وسط وکنترل ترافیک این بلوار را در شورای ترافیک مطرح که انشااله اگر به نتیجه اکثریت برسد بلوار امام علی (ع) را کاهش تا بتوانیم افزایش عبور و مرور شهروندان و ترافیک را تا حد زیادی کنترل و رفع نماییم.
در ادامه آقای مهندس فرزاد حبیبی معاونت فرهنگی شهرداری مرودشت به عنوان دبیر کمیته زیباسازی ضمن ارائه توضیحات در خصوص کمیته زیباسازی شهری را در جلسه مطرح کردند. تا مورد بحث و بررسی اعضاء قرار گیرد.
حبیبی در ادامه بیان داشت بحمدالله در سالهای اخیر قدمهای خوبی در زمینه زیباسازی برداشته شده که از جمله آن زیباسازی ورودی شهر (میدان گندم) را می توان نام برد اما این تلاش ها کافی نبوده و نیاز است با همت و توان بیشتری در این خصوص کار شود.
وی در پایان از شهروندان محترم درخواست کرد نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به شهرداری اعلام تا در جلسات تخصصی زیباسازی مورد بررسی و اقدام گردد.