- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

بهره برداری از جدیدترین جایگاه های عرضه فراورده های نفتی تک پمپ در منطقه ۲۲

با پیگیریهای اداره ساماندهی منطقه ۲۲ کار احداث ۴ جایگاه عرضه فراورده های نفتی جدید تک پمپ در منطقه در حال اجراست و طی ماههای آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، نوذرپور شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: طی هماهنگی های به عمل آمده تعداد۴ قطعه زمین به منظور ساخت جایگاههای پمپ بنزین به یکی از شرکت های تولید فراورده نفتی تحویل داده شد. پیش از این نیز بهره برداری از ۲ جایگاه در آبشار تهران و استادیوم آزادی هر کدام با دو نازل به پایان رسیده و جایگاه های دیگر نیز در سطح منطقه در دست احداث است. هر یک از این جایگاهها دارای متراژی حدود ۲۵۰ مترمربع می باشند؛ ضمن اینکه نیاز هر یک از آنها با ۲۰۰ متر نیز مرتفع می شود.

وی با بیان اینکه احداث و بهره برداری از این جایگاه های تک پمپ بنزین نقش موثری درکاهش هزینه های شهروندان و صرفه جوئی دروقت وسفرهای درون شهری خواهد داشت، افزود: این امر به منظور خدمات رسانی بهتر و مطلوبتر به شهروندان و دسترسی آسان به جایگاه های توزیع سوخت محلی انجام گرفته است. جایگاههای جدید در میدان لاله،سایت عقاب،خیابان یاسمن و بلوار شهید دستواره قرار دارند و تا به امروز از آغاز اجرای عملیات ساخت و ساز و احداث آن ، پیشرفت فیزیکی جایگاهها به حدود۴۰ درصد رسیده است.

شهردار منطقه ۲۲ عنوان کرد: با توجه به اینکه این جایگاه ها در مکان های کم ترافیک منطقه واقع شده و عرضه سوخت با کیفیت بالا و با استفاده از متدهای روز دنیا به نسبت سایر پمپ های بنزین منطقه در آنها عرضه می شود، با استقبال مردم مواجه شده است. ساخت این جایگاهها در مکان های مختلف سطح منطقه نقش موثری در کاهش بار ترافیکی و کاهش آلاینده های هوا و بحث های روز محیط زیستی در منطقه شده است.