با ایجاد دسترسی در محلات خاک سفید و حکیمیه،

ترافیک شمال شرق تهران روان تر می شود

تاریخ انتشار: 14 نوامبر 2017 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ از اتمام عملیات اجرایی دسترسی محلات خاک سفید و حکیمیه در بزرگراه شهید زین الدین مسیر غرب به شرق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ مهدی اناری در این باره گفت: به منظور روان سازی ترافیکی شمال شرق تهران و ساماندهی دسترسی های شبکه معابر بزرگراهی، پروژه احداث رمپ خروجی بزرگراه شهید زین الدین در مسیر غرب به شرق قبل از خیابان شهید زهدی به پایان رسید.

وی با اشاره به مشخصات این عملیات گفت: نصب۹۰ متر نرده فلزی، ۱۵۰ متر مربع دیوار چینی، احداث ۲۰۰ متر جدول ، ۴۰ متر مکعب بتن ریزی ،۶۰ متر مکعب اجرای قلوه سنگ وپخش۱۵۰ تن آسفالت از جمله اقدامات انجام گرفته در این عملیات می باشد.

اناری گفت: اینگونه عملیات ترافیکی به منظور سهولت در تخلیه خودروها در ساعت اوج ترافیک ، کاهش آلودگی هوا ، کاهش مصرف سوخت و استفاده بهینه از منابع در سطح منطقه اجرا می گردد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در ادامه از احداث رمپ مبارک آباد به بزرگراه امام علی(ع) خبر داد و گفت: به منظور رفع مشکلات ترافیکی محلات لویزان، حسین آباد، مبارک آباد، شهرک ولیعصر(عج) و پاسداران عملیات اجرایی رمپ دسترسی به بزرگراه امام علی(ع) از پل مبارک آباد در دستور کار قرار دارد و به زودی به بهره برداری می رسد.

پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی

چاپ چاپ